مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار:

دشمن تمام قد برای تحریم انتخابات وارد میدان شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار با اشاره به توطئه دشمن برای تحریم انتخابات، گفت: دشمن تمام قوای خود را بسیج کرده تا مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کند.

دشمن تمام قد برای تحریم انتخابات وارد میدان شده است

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام ابراهیم ملکی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات، اظهار کرد: تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران ایجاد شور و نشاط انتخاباتی باشد.

ملکی با بیان اینکه القای یاس و ناامیدی در جامعه و نفی مشارکت حداکثری از سوی رسانه‌ها خیانت است، گفت: ایجاد دلسردی در جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات خیانت به نظام و انقلاب است.

وی افزود: غیرواقعی نشان دادن و انتشار نادرست و کذب مطالب از سوی رسانه‌ها منجر به دلسردی و یاس و در نتیجه کاهش مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار با بیان اینکه شایعه پراکنی در فضای مجازی موجب کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات می‌شود، گفت: رسانه‌ها باید در انتشار اخبار و اطلاعات بر قداست رسانه‌ای خود که به آن قسم یاد کردند پایبند باشند.

ملکی با تاکید بر اینکه خبرنگاران صداقت در گفتار و نوشتار داشته باشند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه قلم خود را در راستای تقویت نظام و تبیین منویات مقام معظم رهبری به کار گیرند.

وی با تاکید بر هوشیاری رسانه و خبرنگاران در انعکاس مطالب، اخبار و تصاویر، اضافه کرد: رسانه‌ها با هوشمندی به گونه‌ای رفتار کنند که وارد بازی در زمین دشمن نشوند و اهداف شوم آنها را پیاده سازی نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار با اشاره به اثرگذاری مطالب و تصاویر در فضای رسانه‌ای گفت: گاهی اوقات حتی با درج یک کلمه در فضای مجازی می‌توان اوضاع را تغییر داد، لذا باید در این حوزه دقت بیشتری صورت گیرد تا در میدان دشمن بازی نکنیم.

ملکی با اشاره به حضور تمام قد دشمن برای تحریم انتخابات، بیان کرد:

وی با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه پمپاژ امید کنند، تصریح کرد: خبرنگاران با آثار، مطالب و محتوای امیدبخش و دلگرم کننده، مایه دلگرمی و امید مردم باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار، حضور حداکثری مردم در انتخابات را تو دهنی محکمی به یاوه گویان و کینه توازن دانست و گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات موجب بقای نظام می‌شود.

ملکی با بیان اینکه رسانه‌ها مرز جناح بندی و حزب گرایی را بشکنند، اظهار کرد: اصحاب تریبون و رسانه باید از جناح و حزب خارج شوند و رسالت اصلی شأن را به نمایش بگذارند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه