فرمانده انتظامی لنگرود:

محل دپوی چوب قاچاق در لنگرود شناسایی شد

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

محل دپوی چوب قاچاق در لنگرود شناسایی شد

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدرضا سرخوش پور” به تشدید اقدامات همه جانبه پلیس به منظور مبارزه با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود به طبیعت و محیط زیست آسیب می‌زنند اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان چوب به صورت مستمر ادامه دارد.
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهر چمخاله در منزل مسکونی خود اقدام به دپوی چوب قاچاق کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی محل اعلامی، تحقیقات نامحسوس در این زمینه آغاز و صحت خبر دریافتی برای پلیس محرز شد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مورد نظر، ۸ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند اظهار داشت: در این رابطه متهم ۴۹ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ سرخوش پور تصریح کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۳۰ میلیون ریال اعلام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه