مولفه‌های اصلی انتخابات ۱۴۰۰ ؛ مشارکت حداکثری و شایسته‌گزینی

فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در روشنگری و امید آفرینی، گفت: توجه به مشارکت حداکثری و شایسته گزینی مولفه اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است.

مولفه‌های اصلی انتخابات ۱۴۰۰ ؛ مشارکت حداکثری و شایسته‌گزینی

به گزارش ۸دی،  فرماندار رشت امروز در جلسه با فرهنگیان ناحیه یک رشت ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و شهادت “امام جعفر صادق (ع)” اظهار کرد: انتخابات تأثیرات اثربخشی در توسعه منطقه، یک کشور و جامعه دارد. برای هر انتخاب مهمی که سرنوشت یک فرد را تعیین می‌کند باید معیارهایی در نظر بگیریم، وقتی که می‌خواهیم کشور ایران را در اختیار یک شخص قرار دهیم علاوه بر لزوم توجه به مشارکت باید معیارها و مبانی کاندیدای اصلح را در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تنها توجه به شعار سبب می‌شود تا شاهد اثرات و عملکرد نامطلوب در جامعه باشیم، افزود: در مناطقی که به ظاهر شاید از نظر امنیتی مشکلاتی داشته باشند با کمال امنیت با مشارکت بالا انتخابات برگزار شد که نمونه آن را در سوریه مشاهده کردیم. انتخابات در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به اصل مشارکت حداکثری و شایسته گزینی نیز از دیگر مؤلفه‌های مهم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

“علی فتح اللهی” در ادامه به نقش فرهنگیان در انتخاب اصلح و روشنگری و امید آفرینی در جامعه اشاره و بیان کرد: همه در این انتخابات مسئول هستیم. بیان مطالب و روشنگری در این جامعه بسیار حائز اهمیت است. انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و با امنیت کامل برگزار خواهد شد، مشارکت بالا زمینه ایجاد دولتی قدرتمند با پشتوانه مردمی را فراهم می‌کند. انتخابات آبروی نظام به شمار می‌رود و هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و  امسال متفاوت‌ترین انتخابات در شهر رشت برگزار می‌شود که تمام الکترونیکی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه