نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس:

لزوم رسیدگی فوری به وضعیت ۲۶ خانوار حادثه‌ رانش زمین در روستای خرشک رودبار

گودرزوند با تاکید بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت ۲۶ خانوار حادثه‌ رانش زمین در روستای خرشک رودبار گفت: از رئیس‌جمهور، وزیر کشور و جمعیت هلال احمر می‌خواهیم برای کمک به حادثه‌دیدگان دستورات ویژه‌ای صادر کنند.

لزوم رسیدگی فوری به وضعیت ۲۶ خانوار حادثه‌ رانش زمین در روستای خرشک رودبار

به گزارش ۸دی،مهرداد گودرزوند چگینی با تاکید بر اینکه وضعیت ۲۶ خانوار حادثه‌ رانش زمین در روستای خرشک رودبار نگران‌کننده است اظهار داشت: از رئیس‌جمهور، وزیر کشور و جمعیت هلال احمر می‌خواهیم برای کمک به حادثه‌دیدگان هر چه سریع‌تر دستورات ویژه‌ای صادر کرده و برایشان تدبیری بیندیشند.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس ضمن درخواست از رئیس‌جمهور، وزیر کشور و مسئولان هلال احمر جمهوری اسلامی برای توجه بیشتر به مردم حادثه‌دیده روستای خرشک عنوان کرد: رانش زمین  در روستای خرشک شهرستان رودبار در روزهای گذشته متاسفانه موجب بی‌خانمان شدن ۲۶ خانوار شده است.

وی با بیان اینکه باید مسئولان برای رفع مشکلات و آلام مردم روستای خرشک شهرستان رودبار تدبیری اتخاذ کنند ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل کشاورزی به سر می‌بریم و مردم این روستا همه کشاورز بوده و به علت رانش بی‌خانمان شده‌اند و از آنجا که هیچ جایی برای سکونت ندارند باید از آنان حمایت ویژه شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به درخواست خود از ریاست مجلس برای تعیین نماینده‌ای جهت رسیدگی فوری به این موضوع اشاره کرد و یادآور شد: برای رسیدگی به مردم روستای خرشک پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا مشکلات اهالی این منطقه برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس کمک به اهالی روستای خرشک و تامین امکانات لازم برای آنان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: پس از تذکری که در صحن علنی مجلس در مورد وضعیت اسفبار مردم روستای خرشک دادم ریاست مجلس هم به کمیسیون عمران مجلس دستور تشکیل کمیته ویژه پیگیری در این مورد را صادر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه