سه گیلانی در اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشور حضور یافتند

سه گیلانی در مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان کشور حضور یافتند.

سه گیلانی در اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشور حضور یافتند

به گزارش ۸دی،مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: مرحله دهم اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان کشور در بخش کومیته (مبارزه ) با حضور ۲ ورزشکار و یک مربی از گیلان از روز شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

طاهره ریحانی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون کاراته ، سارا بهمنیار ملی پوش کاراته شایسته استان گیلان به همراه آویشن باقری دیگر کاراته کار شایسته این استان در این مرحله از اردو حضور یافتند.

وی ادامه داد: همچنین فاطمه قاسمی مربی ارزشمند استان گیلان که به عنوان مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران انتخاب شده ، در این اردو نیز حضور یافته تا به همراه سایر اعضای کادر فنی، تمرینات ملی پوشان را در این اردو زیرنظر داشته باشد.

ریحانی بیان کرد: دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان کشور زیرنظر کادر فنی این تیم تا روز هفتم خرداد ماه در تهران ادامه خواهد یافت که ملی پوشان گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان به این مرحله از اردو، طی این مدت در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کزد: خوشبختانه سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده و امیدواریم که این ورزشکار ارزنده گیلان با کسب آمادگی مطلوب در تمرینات و اردوهای تیم ملی، با قدرت در مسابقات المپیک حضور یابد.

گیلان از دیرباز در رشته کاراته از کانون های برتر کشور بوده که ملی پوشان زیادی نیز در این رشته موفق به کسب مدالهای جهانی ، آسیایی و بین المللی شدند که می توان به مازیار فرید خمامی ، جاسم ویشگاهی ، سعید حسنی پور ، حامد زیگساری و سارا بهمن یار اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه