حمایت مجمع اساتید دانشگاه خواجه نصیر از رئیسی/ دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

مجمع اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طی بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ از جامعه علمی، دانشگاهی و نخبگانی کشور و آحاد ملت بزرگ ایران خواست ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، با انتخابی هوشمندانه و آگاهانه زمینه ساز حضور دولتی مردمی، پاکدست و تحول گرا بر مسند امور باشند.

حمایت مجمع اساتید دانشگاه خواجه نصیر از رئیسی/ دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

به گزارش ۸دی،مجمع اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی طی بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ از جامعه علمی، دانشگاهی و نخبگانی کشور و آحاد ملت بزرگ ایران خواست ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، با انتخابی هوشمندانه و آگاهانه زمینه ساز حضور دولتی مردمی، پاکدست و تحول گرا بر مسند امور باشند.

متن این بیانیه شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ و شریف ایران

جامعه علمی و دانشگاهی کشور

میهن عزیزمان ایران اسلامی از بدو شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی با چالش هایی مواجه بوده است که همواره به فضل الهی و دعای خیر حضرت ولیعصر (عج) و با پشتیبانی مردم، همه این بحران ها را سرافرازانه پشت سر گذاشته است و چه بسیار فرصت هایی که از درون این چالش ها خلق شدند.

نظام مردم سالار دینی و حاکمیت مردم بر مردم که در قالب انتخابات های متعدد از ابتدای انقلاب در این کشور خود را به منصه ظهور رساند، همواره نقطه عطف و محور مهم وحدت ملت بزرگ ایران و تجلی حق مردم در تعیین سرنوشت بوده است.

 اینک و در آستانه گام دوم انقلاب و در آغاز حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی- ایرانی به جرأت می توان ادعا نمود که انتخابات ۱۴۰۰ از حساس ترین انتخابات ها در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران، خواهد بود.

جهان به جهت زیاده خواهی های نظام سلطه و تلاش برای چپاول ملت های مستضعف در آستانه تحولاتی بزرگ است؛ اقتصاد بیمار و مبتنی بر نظام سرمایه داری غربی در حال فروپاشی است. در سویی دلگر موفقیت های جبهه مقاومت در فلسطین، سوریه و لبنان، پیام های روشنی برای جهانیان دارد و بی شک ایران در کانون تحولات و توجهات جهان و منطقه واقع شده است.

مسائل و مشکلات منطقه ای و بین المللی از یک طرف و مشکلات و تنگناهای اقتصادی و اجتماعی داخلی که بخش اعظم آن در اثر سوء مدیریت ها و عدم باور به ظرفیت و توان داخلی اتفاق افتاده است،  انتخابات ۱۴۰۰ را در شرایط بسیار ویژه ای قرار داده است.

حضور سید ابراهیم رئیسی در مسئولیت و مسند ریاست جمهوری  با توانمندی و مدیریت انقلابی-جهادی و آگاهی کامل ایشان از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و داشتن برنامه و راهکار برای برون رفت از این مسائل و مهمتر از آن داشتن کارنامه ای روشن و شفاف در مبارزه با فساد و اشرافی گری و باور به توان جوانان و ظرفیت علمی دانشگاه ها و نخبگان کشور، نوید بخش ایرانی پیشرفته و آباد خواهد بود.

مجمع اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ضمن اعلام حمایت از حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ از جامعه علمی، دانشگاهی و نخبگانی کشور و آحاد ملت بزرگ ایران می خواهد ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، با انتخابی هوشمندانه و آگاهانه زمینه ساز حضور دولتی مردمی، پاکدست و تحول گرا بر مسند امور باشد.

امیدواریم به فضل الهی و در ظلّ توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب، آینده ای بس درخشان برای این مرز و بوم و این ملت شایسته تقدیر گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه