فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

جاسازی بیش از ۱۹ کیلو تریاک در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۹ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو یک قاچاقچی سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

جاسازی بیش از ۱۹ کیلو تریاک در لاهیجان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “مجید نیکویی” با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و مسوؤلان با نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.
وی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی سابقه‌دار در زمینه توزیع موادمخدر در سطح شهرستان لاهیجان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع با تلاش مستمر و بی‌وقفه محل اختفای این فرد و محدوده فعالیت وی را شناسایی کردند افزود: در یک عملیات غافلگیرانه خودروی پژو ۴۰۵ متهم متوقف و مقدار ۱۹ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه‌ای در داخل خودرور جاساز شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی از دستگیری قاچاقچی ۴۳ ساله خبر داد و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ نیکویی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه