فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

کشف ۳۲۸ قوطی شیرخشک در انبار داروخانه‌ای در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۳۲۸ قوطی شیرخشک و ۳ هزار قلم داروی قاچاق از انبار داروخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف ۳۲۸ قوطی شیرخشک در انبار داروخانه‌ای در لاهیجان

به گزارش هشت‌دی حمید محمدی‌نسب امروز در حاشیه شورای فرماندهی شهرستان لاهیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی است

وی ادامه داد: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی لاهیجان به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و بهداشت از تعدادی داروخانه و واحد صنفی بازدید افزود: در نتیجه از انبار یکی از این داروخانه‌ها ۳۲۸ قوطی شیرخشک و ۳ هزار قلم داروی قاچاق کشف شد.

محمدی‌نسب ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۳۳ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت این‌گونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه