چوکا با ۱۷۶ درصد رشد به سود خالص رسید

زمانی فرد با اعلام رشد ۱۷۶ درصدی فروش محصولات شرکت چوب و کاغذ ایرن (چوکا) گفت : این مجموعه عظیم صنعتی توانست از شرایط ضرردهی خارج شد و تا پایان سال ۹۹ به سودآوری خالص برسد.

چوکا با ۱۷۶ درصد رشد به سود خالص رسید

به گزارش ۸دی،ایرج زمانی فرد درخصوص رشد صورت گرفته در آمارهای تولیدی این شرکت اظهارکرد: در حسابرسی انجام شده از سوی شستا شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) ۵۰ درصد در تولید رشد داشت و با ثبت رکورد تولید بیش از چهار هزار تن در ماه پس از پنج سال به سود ناخالص دست پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکای رضوانشهر) با اشاره به بازسازی شرکت نئوپان اسالم این دستاورد را از کلیدی ترین دستاوردهای این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ اعلام کرد و افزود: در تولید کود آلی هوموس و ورود این شرکت به صنعت سبز نیز برای اولین بار با پرداخت بدهی های سنوات گذشته شرکت نئوپان اسالم را بازسازی و نوسازی کرد.

وی تاکید کرد: هنچنین این شرکت با توجه به میزان شاخص رشد نسبت به سال قبل ۶۱ درصد زیان خالص خود را کاهش داد.

 زمانی فرد از مسئولان استانی و شهرستانی خواست از این مجموعه مهم اقتصادی و تولیدی گیلان به صورت همه جانبه حمایت کنند و خاطر نشان کرد: ادامه فعالیت و رفع موانع تولید در چوکا نیازمند تدبیری جهت تامین چوب مورد نیاز این کارخانه است لذا باید در این مورد تدابیری اندیشیده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه