بازگشت ۳۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان از پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان صنایع خبر داد و گفت: ۴۵۰ واحد صنعتی راکد پارسال به چرخه تولید برگشته اند و قرار است امسال نیز ۳۰۰ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانیم.

بازگشت ۳۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در گیلان

به گزارش ۸دی،فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در ۸ ماه گذشته هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد و  با اعطای این میزان تسهیلات برای ۹۳۲ نفر شغل ایجاد شده است.

او ، با اشاره به اینکه حدود ۳۳۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شده بودند ، افزود: از این تعداد ۳۱۹ واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی نیز در نوبت رسیدگی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و مابقی از محل اعتبارات بانک‌ها پرداخت شده است.

دلق پوش به مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و افزود: کمبود اراضی صنعتی، کمبود مواد اولیه و تامین قطعات ماشین آلات از مهمترین مشکلات این واحد هاست.

او گفت: ۴۵۰ واحد صنعتی راکد پارسال به چرخه تولید برگشته اند و قرار است امسال نیز ۳۰۰ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: هم اکنون حدود ۳ هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است که در ۳۳ ناحیه و شهرک صنعتی مشغول به تولید هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه