امام جمعه موقت رودسر:

ملت ایران اجازه نمی دهد عده ای با حرف های عوام پسندانه و انتخاباتی به نظام ضربه بزنند

امام جمعه موقت رودسر‌ خطاب به برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد با حرف های عوام پسندانه و چه بسا انتخاباتی به این نظام و عزت مردم ضربه بزنید.

ملت ایران اجازه نمی دهد عده ای با حرف های عوام پسندانه و انتخاباتی به نظام ضربه بزنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام فتحی در خطبه های نماز جمعه رودسر با اشاره به جنایت چند روز اخیر در کابل و غزه، اظهارداشت: این خون ها مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) است تا انتقام همه این ظلم و ستم ها را در دنیا بگیرد.

وی با بیان اینکه تقوای الهی بزرگترین کلید نجات بخش و وسیله رهایی ما از آتش جهنم است، گفت: رعایت تقوای الهی کلید همه راه ها و درهاست یک کلید واقعی نه کلید قلابی که برخی داشتند و بعد ۸ سال به قفل ها اضافه کرده است.

امام جمعه موقت رودسر افزود: مذاکرات وین با ابهاماتی بیشتر از برجام در حال رقم خوردن است و نگرانی هایی را در بر دارد، نگرانی ها در مذاکرات از این بابت است که به ظاهر آمریکا وجود ندارد این در حالی است که همه می دانند تمام تفکرات، خواسته ها، مطالبات و حرف های آمریکایی ها تکرار می شود و برخی در داخل کشور هم متاسفانه حرف های آنها را تکرار می کنند اما وجود چنین مذاکراتی بعد آن همه بد عهدی آیا شایسته است یا خیر؟

حجت الاسلام فتحی با تاکید بر اینکه ما مخالف مذاکره نیستیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری با تمام جهان حاضریم مذاکره و صلح کنیم اما مذاکره با چه کسی با کسی که این همه بد عهدی کرده؟ که برخی می خواستند بگویند که مقصر فقط ترامپ است در صورتی که اولین تحریم هایی که خلاف برجام بوده در زمان باراک اوباما انجام شده حال که نتوانستند انجام دهند گفتند نیروی قدس خلل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: می گفتند شعارنویسی بر روی موشک در مذاکرات خلل ایجاد می کند آیا حاج قاسم سلیمانی را شهید می کنند در مذاکرات خللی ایجاد نمی کند؟

امام جمعه موقت رودسر بیان کرد: ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد با این حرف های عوام پسندانه و چه بسا انتخاباتی قصد این را داشته باشید به این نظام و عزت مردم ضربه بزنید.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: در این ایام که حمله جانانه و مقاومت حماس را می بینید چقدر رسانه های ما این جریان را پوشش می دهند بعد این همه سال سنگ پرت کردن به موشک رسیدند و خواب راحت را از عربستان و هم پیمانان او می گیرند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که دوران بزن و در رو تمام شده است، افزود: نیروی مقاومت و حماس خیلی قوی تر از قبل عمل می کنند این همه سال بلایی که سر فلسطین و جنایاتی که کردند، تازه حساب کار دست آنها می آید.

امام جمعه موقت رودسر  گفت: اتفاقاتی که در منطقه نفوذ جدی در منطقه پیدا کردیم توسط نیروی قدس بوده و جبران دیپلماسی انفعالی آقایان است.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: فردی دیگر که می گوید اگر شورای نگهبان بنده را تایید کرد من هم تایید می کنم اگر تایید نکرد دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم همین حرف شما دلیل عدم صلاحیت شما است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه