تجلیل از فعالان انجمن‌های اسلامی و توزیع بسته‌های معیشتی در آستارا

مسئولان آموزش و پرورش آستارا از فعالان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به دلیل مشارکت در نمایشگاه انقلاب و برنامه‌های فرهنگی تجلیل کردند و سپاه این شهرستان با مشارکت خیران، ۳۰۰ بسته غذایی را بین نیازمندان توزیع کرد.

تجلیل از فعالان انجمن‌های اسلامی و توزیع بسته‌های معیشتی در آستارا

به گزارش ۸دی،مدیر آموزش و پرورش آستارا در آئین تجلیل از فعالان انجمن های اسلامی دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش گفت: این ۱۲ دانش آموز دبیرستان در برپایی نمایشگاه انقلاب به شکل مجازی و حضوری در ایام دهه فجر و در سال تحصیلی جاری در برنامه های فرهنگی و هنری با تولید کلیپ، طراحی پوستر، اجرای سرود و مجریگری همکاری کرده اند.

سجاد موسوی افزود: آموزش و پرورش آستارا ۱۸ هزار دانش آموز دارد و  نمایشگاه انقلاب ما به لحاظ کمی و کیفی جزو نمایشگاه های برتر استان گیلان بود و توجه به مسائل پرورشی و تربیتی در اولویت کار تشکل های دانش آموزی است.

وی بیان کرد: تشکل های دانش آموزی نظیر اتحادیه انجمن های اسلامی بستر کشف استعدادها را فراهم می کنند و همواره مورد حمایت آموزش و پرورش هستند.

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی به نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه آستارا  در حاشیه توزیع بسته ها در سپاه این شهرستان گفت: امروز ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: پیش از این هزار بسته غذایی در ماه رمضان به نیازمندان توزیع شده و تا عید فطر با همکاری خیران ادامه خواهد داشت و هر بسته غذایی شامل برنج، خرما، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه است.

وی بیان کرد: در ایام ماه ضیافت الهی با همکاری گروه های جهادی بسیج، پنج هزار پرس غذای گرم به خانوارها توزیع شد و در طرح مواسات، وحدت ملت و خیران برای کمک به نیازمندان به اوج خود رسید.

ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح مواسات و همدلی تهیه و توزیع می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه