امام جمعه رودسر: مردم در انتخابات امسال دشمن را مایوس می‌کنند

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه ملت به خائنین خون شهدا رأی نخواهند داد، گفت: مردم باتجربه در انتخابات خرداد امسال، یک رئیس‌جمهور انقلابی و در خط شهدای جبهه مقاومت، انتخاب خواهند کرد و دشمن مایوس خواهد شد.

امام جمعه رودسر: مردم در انتخابات امسال دشمن را مایوس می‌کنند

به گزارش ۸دی، امام جمعه شهرستان رودسر در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان ضمن گرامیداشت هفته معلم و شهادت علامه بزرگ “مرتضی مطهری” به موضوع انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و بیان کرد: در انتخاب کاندیداها هوشیار باشید، به معیارهای انتخاب دقت کنید که دینداری، سوز انقلابی و  خدمتگزاری و برنامه هایی که برای شهر و روستا را دارند، معیار اصلی انتخاب خود قرار دهید و اینگونه نباشد که فقط به شما وعده بدهند.

وی در خصوص انتشار فایل صوتی وزیر دامور خارجه دولت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانه ای روشنگرانه، مکر مکران را به خودشان برگردانند و دسیسه های آنها را در نطفه خنثی کردند.

“حجت الاسلام تقی روحانی” در ادامه با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب خطاب به وزیران که انقلاب اسلامی، شما را رصد می‌کند و چشمهای ملت ما باز است، اظهار کرد: بدانید در زمان انتخابات مردم تو دهان شما می‌زنند. ملت به خائنین خون شهدا رأی نخواهد داد. ما خودمان و تداوم انقلاب اسلامی را مدیون “حاج قاسم”، سردار “حق بین” و سردار “حجازی” و همرزمان‌شان می‌دانیم. ما امروز به سردارانی، که فرسنگ‌ها از خاک وطن دور شدند تا دژخیمان را در خانه خودشان نابود کنند، افتخار می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه رودسر با بیان اینکه روز مقدس جهانی قدس را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: رزمندگان جبهه مقاوت تا امروز توانستند روز قدس را، صدایش را و شعار مرگ بر اسرائیل را به گوش تمام جهانیان برسانند. امروز بعد از گذشت ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی هر روز به اقتدار جبهه مقاوت ایران افزوده می‌شود.

“روحانی” با کنایه به آتش بازی های اخیر در اسرائیل، بیان کرد: این یک هشدار بود و اسرائیل باید این هشدار را جدی بگیرد و بداند که این آتش بازی ها، تحقق شعار آزادی قدس است. امیدواریم مردم باتجربه در انتخابات خرداد امسال، یک رئیس‌جمهور انقلابی حزب‌اللهی و در خط شهدای جبهه مقاومت، انتخاب خواهند کرد و دشمن مایوس خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه