ایجاد فضای دو قطبی تهدید جدی برای وحدت جامعه است

دستجردی گفت:بعضی از خواص تلاش می کنند فضای جامعه را دو قطبی و بین دو انتخاب و نگاه سیاه و سفید ترسیم کنند که این باعث تخریب وحدت جامعه می شود.

ایجاد فضای دو قطبی تهدید جدی برای وحدت جامعه است

به گزارش ۸دی به نقل از رصدرودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی در نماز جمعه رودسر عمر را به عنوان سرمایه بزرگی خواند که در این فرصت می توان با عملکردی مناسب برای عمران وآبادانی استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: تمدن اسلامی بعد افول چند قرن گذشته خود پس از  ظهور انقلاب اسلامی ایران به مسیر اصلی بازگشت و با وجود تحریم و نقشه های فراوانی که حاصل جنگ های موجود در منطقه می باشد به نقطه اوج خود برگشته است.

وی با تاکید براینکه تمدن غرب با وجود تمام جذابیت های خود نتواسته در جامعه جهانی فراگیر شود افزود: وحدت در جهان اسلام می تواند جایگاه جهانی تمدن اسلامی را به آن بازگرداند.

دستجردی اضافه کرد: دشمن با ایجاد فتنه و تفرقه افکنی تلاش می کند وحدت را در جهان اسلام به خطر انداخته و اهداف شوم خود را پیگیری کند و همه باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هدف گرفتن آرامش جامعه تلاش می کند فضای نزدیک به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را تحت تاثیر نقشه های خود قرار دهد اضافه کرد: وحدت نیاز اصلی جامعه در فضای حساس امروز کشور است.

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: بعضی از خواص تلاش می کنند فضای جامعه را دو قطبی و بین دو انتخاب و نگاه سیاه و سفید ترسیم کنند که این باعث تخریب وحدت جامعه می شود.

وی در پایان از مسئولین نسبت به پروژه های نیمه کار در شهر که به چهره و فضای شهر آسیب رسانده شده است تذکر داد که نیمه کار ماندن پروژه های عمرانی در شهر زیبنده مردم رودسر نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه