امام جمعه رودسر: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای اسلام را التقاطی به مردم معرفی کنند

حجت الاسلام “تقی روحانی” امام جمعه رودسر با بیان اینکه “مطهری” در برابر کمونیست ایستاد و از اسلام ناب دفاع کرد، گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای قلم به دستان و تریبون‌داران اسلام را التقاطی به مردم معرفی و انحرافی به جامعه تزریق کنند.

امام جمعه رودسر: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای اسلام را التقاطی به مردم معرفی کنند

به گزارش ۸دی، مراسم گرامیداشت هفته معلم و شهادت “مرتضی مطهری” در حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسر برگزار شد. در این مراسم امام جمعه شهرستان رودسر در حضور مسئولین شهرستان از اساتید و مدرسین حوزه تکریم و تجلیل به عمل آورد.

وی ضمن اشاره به فضایل شب‌های قدر اظهار کرد: در شب قدر روایت شده، بیدار باشید تا بیدار بمانید و بیدار شوید. منظور از این عبارت صرفاً در بستر خواب نرفتن نیست، ملاک بیدار شدن در این شب گرانقدر است. شهدا نیز در این شب‌ها بیدار شدند، رشادت‌ها و عبادت‌های “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی” از دوران نوجوانی تا لحظه شهادت، یا پیروزهای بی‌امان “سردار شهید حق بین” از نتایج موثر لیالی قدر است.

حجت الاسلام “تقی روحانی” در ادامه افزود: “شهید مرتضی مطهری” را خواص می‌شناسند تا عموم مردم. این شهید بزرگوار اهتمام ارزشمندی در ترویج دین اسلام و احیای تفکر دینی در زمان حکومت طاغوت در این کشور ایفا نموده است.

امام جمعه با اشاره به بیانات “رهبر معظم انقلاب اسلامی” که فرمودند خداوند پاداش مجاهدت‌های “حاج قاسم” را با شهادت رسیدن ایشان داد، بیان کرد: تهذیب نفس، عالم بودن، مبارزه همه‌جانبه و خستگی‌ناپذیر سه ویژگی اصلی “شهید مطهری” بود که شایسته است معلمان و اساتید ما این خصلت‌ها را سرلوحه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهند. “مطهری” آمد در برابر کمونیست بایستد و از اسلام ناب دفاع کند، اجازه نمی‌دهیم عده‌ای قلم به دستان و تریبون‌داران اسلام را التقاطی به مردم معرفی نمایند و انحرافی به جامعه تزریق کنند لذا طلبه باید اهل مبارزه با افکار التقاطی باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه