چادرهای آویزان در رشت!/ عکس

“حسین بهمنش” استاد دانشگاه و فعال سیاسی _ اجتماعی، در پستی اینستاگرامی نوشت: این پارچه های سیاهی که می بینید کنار خیابون رو بند تابلوی حمل با جرثقیل آویزون هستند، همون چادرهایی هستند که نهادهای فرهنگی در جمهوری اسلامی قراره با روش ها پیچیده فرهنگی و هنری به عنوان حجاب کامل و پوشش حضرت زهرا (س) به دختران جامعه اسلامی معرفی و هدیه کنند!

چادرهای آویزان در رشت!/ عکس

به گزارش هشت دی، “حسین بهمنش” استاد دانشگاه و فعال سیاسی _ اجتماعی در پستی اینستاگرامی بل انتشار تصاویری از چادرهای آویزان در نزدیکی دادسرا شهر رشت ️نوشت: مدیونید اگر فکر کنید شهر رو بمناسبت ایام شهادت علی (ع) سیاه پوش کردن!

این پارچه های سیاه رو که میبیند کنار خیابون روبند تابلوی حمل با جرثقیل آویزون هستند، همون چادرهای هستند که نهادهای فرهنگی در جمهوری اسلامی قراره با روش ها پیچیده فرهنگی و هنری به عنوان حجاب کامل و پوشش حضرت زهرا به دختران جامعه اسلامی معرفی و هدیه کنند! و آنها هم با غرور و افتخار سرشون کنند!

️نه جون دل، این چادرها که مغازه دار جلوی دادسرای عمومی انقلاب رشت برای امانت به خانم های که به دلایل مختلف گذرشون به دادگاه میوفته و باید لاجرم با پوشش چادر داخل برن، و یا اینکه پوشش ناجوری دارند، گذاشته است!

️اگر شما متوجه شدید که چرا باید چادر به هر قیمتی و برای هر شخصی داخل محیط دادگاه و دادستانی اجباری باشه، منو هم توجیه کنید.

وقتی همچنین تصمیم نادرستی تبدیل به دستورالعمل اجرایی بشه ، باید هم چادر بدین صورت آویزون کنار خیابون بشه، بعد می خواهید انتظار داشته باشد که چادر بشه پوشش مطلوب و معیار دختران جامعه !؟ خواهش میکنم اصلاح کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه