فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

برگزاری حرکت عظیم “مواسات” در روز قدس/ خون شهید سلیمانی ها و حق بین ها ذخیره انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مواسات روز قدس استان گیلان می تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود، گفت: با همفکری و همدلی می توانیم علیرغم محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، مسئله فلسطین را برجسته کنیم.

برگزاری حرکت عظیم “مواسات” در روز قدس/ خون شهید سلیمانی ها و حق بین ها ذخیره انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی،محمد عبدالله پور امروز در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، روز قدس را روز اسلام دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» لذا امیدواریم با رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای این مهم تحقق پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدس همیشه زنده است و ویروس کرونا نمی تواند آرمان ملت مظلوم فلسطین را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: باید زمینه بزرگداشت روز جهانی قدس را متناسب با شرایط فعلی جامعه فراهم کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مواسات یکی از نرم افزارهای انقلاب اسلامی است که اکنون در کشور شکل گرفته و شاهد اثرات معنوی آن هستیم لذا باید از این فرصت برای پاسداشت و بزرگداشت مناسبت های انقلابی استفاده کنیم.

عبدالله پور با بیان اینکه مواسات توانست کشور را در مقابل آسیب های اجتماعی ناشی از بیمار کرونا بیمه کند، گفت: کمک های مردمی که در قالب مواسات در سطح جامعه توزیع می شود بسیار بیشتر از آن چیزی است که به صورت رسمی از رسانه ها منعکس می‌شود و مردم به برکت مواسات گره از کار همدیگر باز می کنند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بی‌بدیل رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در جبهه مقاومت با پرچمداری «سردار حق بین»، اضافه کرد: خون شهید سلیمانی ها و حق بین ها ذخیره انقلاب اسلامی است و مردم به تاسی از شهدا وارد میدان مواسات می شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و عنوان کرد: این بسته های معیشتی با طراحی ویژه، اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مشارکت حداکثری در انتخابات و اقدامات بسیج سازندگی را به نمایش خواهند گذاشت.

عبدالله پور با اشاره به فعالیت خودجوش پایگاه های مقاومت بسیج محلات جهت بزرگداشت روز قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است لذا باید از ظرفیت های این روز بزرگ برای اعتلای امت اسلام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مواسات روز قدس استان گیلان می تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود، خاطرنشان ساخت: با همفکری و همدلی می توانیم علیرغم محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، مسئله فلسطین را برجسته کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه