علت حضور اصولگرایان گیلان در بیت نماینده ولی فقیه و عدم تشکیل جلسه از زبان حسن کربلایی

فعال سیاسی استان گیلان ضمن تشریح علت حضور اصولگرایان گیلان در بیت نماینده ولی فقیه، دلیل عدم تشکیل جلسه را بیان کرد و گفت: ما را از در خانه نماینده ولی فقیه در استان بیرون کردند.

علت حضور اصولگرایان گیلان در بیت نماینده ولی فقیه و عدم تشکیل جلسه از زبان حسن کربلایی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حسن کربلایی در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه گرد و خاک هایی در استان بلند شده است که دید افراد را نسبت به اصولگرایی ناقص کرده است اظهار کرد: این امر به اتفاقاتی بر می گردد که در یک ماهه گذشته با نام و علیه اصولگرایی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز آزمایشات بزرگی برای اصولگرایان فراهم شده است گفت: دولت و مسئولیت ها در اختیار جریاناتی است که ما آنها را در مقابل اصولگرایی می دانیم و در کنار این ناملایماتی که از جریانات خودی بر اصولگرایی وارد می شود.

 

این فعال سیاسی گیلان با تاکید بر اینکه دفاع از قانون ،ولایت فقیه جز وظایف اصو لگرایان است اظهار کرد: تحلیل درست از مذاکرات هسته ای مسائل سوریه و عراق با توجه به تبلیغات وسیعی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی می شود از وظایف اصولگرایان است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان  تحلیل اتفافات در سطح کلان کشور و استان را مورد تاکید قرارداد و افزود: باید مواضعی که از اصولگرایان استان اتخاذ می شود مورد بررسی قرار گیر د که برخلاف مواضع رهبری نباشد

کربلایی با تاکید بر اینکه اصولگریان باید اصول را بشناسند و بر آن پایبند باشند گفت: ترویج و محافظت و دفاع، عمل به اصول و تبیین اصول اصولگرایی از وظایف ما است.

کربلایی با تاکید بر اینکه اصولگرایی با شعار محقق نمی شود افزود: اصول ما همان اسلام ,قرآن ؛امام،ولایت ،رهبری ،دینداری است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه همه موارد ذکر شده جز اعتقادات اصولگرایی است و ما باید حافظ این اصول باشیم تصریح کرد: محل امتحان اصولگرایان خانه،حجاب و رفتار فرزندان آنها است.

وی سلامت مالی و سلامت در عالم سیاست و همراهی دیانت با سیاست را مورد تاکید قرارداد و گفت: بصیرت و همراهی با رهبری در تمامی امور محل امتحان اصولگرایان است.

کربلایی دنیا پرستی، یاس؛ پست پرستی، خود برتر بینی و جدا شدن از ساده زیستی و به مانند اشرافیت زندگی کردن را از آسیب هایی عنوان کرد که یک انسان معتقد و اصولگرا باید از آنها دوری کند و گفت: این موارد انسان را از شکل یک انسان دیندار خارج می کند.

وی با بیان اینکه اصولگرایی جمعی و وحدت جامعه اصولگرایی را به اهداف خود می رساند تصریح کرد: جدا جدا حرکت کردن ما را به جایی نمی رساند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی ایجاد پیوند بین اصولگرایان استان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: محصول جمع شدن اصولگرایی در زمان امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب اسلامی شد امام افراد متعهد را جمع کرد و از این اتحاد جمهوری اسلامی را نتیجه گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای کارهای بزرگ انسان های بزرگ نیاز است خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند

کربلایی با تاکید بر اینکه سوابق یک فرد نمی تواند ضامن اصولگرایی وی باشد گفت: ضامن اصولگرایی حال فعلی افراد است.

وی پیوند بین جامعه حزبی و فرهنگی برای انجام کار های بزرگ را مورد تاکید قرارداد و افزود: جبهه اصولگرایی استان باید در  تصمیمات بزرگ در کنار هم قرار بگیرند و در این صورت جبهه اصولگرایی می تواند موفق باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: آفت گروه ها و جریانات اصولگرایی این است که ما به طور  موقت در کنار هم قرار می گیریم.

وی با اشاره به افراد فرصت طلب که متناسب به موقعیت جریانات اصلاح طلب و اصولگرا نخود هر آش هستند و همواره چهره عوض می کنند افزود: این افراد به هر دو جناح ضربه می زنند این نامردان همه جا هستند و آفت بزرگی برای هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا هستند.

کربلایی با اشاره به جریانات ضد انقلاب و معاند که در داخل و خارج کشور کار می کنند خاطرنشان کرد: امروز امکانات و رسانه های سمعی و بصری در داخل و خارج کشور در مقابل جریانات اصولگرایی قد علم کرده اند

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به تهاجماتی که از سوی جریانات معاند به نظام می شود افزود: همه ما در مقابل این تهاجمات چه در پست اجرایی باشیم و چه نباشیم مسئول هستیم چرا که انقلاب اسلامی متعلق به ملت است و باید از آن دفاع کنیم.

کربلایی با تاکید بر اینکه جریانات اصولگرایی در گیلان مدیریت ارشد ندارد خاطرنشان کرد: مجموعه های گوناگون تحت عنوان جریانات اصولگرایی فعالیت دارند ولی از اینکه یک نفر جمع کننده جریانات اصولگرایی در استان باشد محروم هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد وحدت در بین اصولگرایان یکسری دیدارها با برخی از شخصیت های مطرح برنامه ریزی شد اظهار کرد: در این راستا ما با آیت الله خائفی ، ایت الله جنتی، آیت الله یزدی و برخی دیگر از شخصیت های مهم دیدار هایی را برگزار کردیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی باتاکید بر اینکه در این راستا دیداری را هم با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برنامه ریزی کردیم گفت: این دیدار به دو منظور بررسی معضلات و مشکلات استان و انتخابات آینده و وحدتی که جریانات اصولگرا باید داشته باشند برنامه ریزی شد.

کربلایی با تاکید بر اینکه قرار شد با هماهنگی قبلی ۱۷ نفر از اصولگرایان به دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان بروند افزود: از قول آیت الله قربانی نیز گفته شده بود ما از گذشته اختلافاتی داشته ایم ولی حالا بر اختلافات گذشته صلوات فرستاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از ما ۱۷ نفر در این دیدار به دنبال پاکت پول و پست نبودیم تصریح کرد: اصولگرایان در روز مقرر رفتند ولی نماینده ای از طرف ایشان آمد و گفت فلانی ، فلانی و فلانی نباشند و بقیه به دیدار بیایند.

کربلایی با اشاره به اینکه ما از همین تریبون اعلام می کنیم که از آیت الله قربانی به عنوان عضو جامعه مدرسین حمایت می کنیم گفت: ما را از در خانه نماینده ولی فقیه در استان بیرون کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما رفته بودیم نماینده ولی فقیه در گیلان را ببینیم ولی موفق نشدیم.

وی با تاکید بر اینکه ایشان در خطبه های نماز جمعه عنوان بیچاره را به مجموعه اصولگرایان دادند افزود: اصولگرایان در تمام جریانات سیاسی سینه سپر کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در جریان فتنه ۸۸ در روز ۷دی سینه سپر کردیم و از آیت الله قربانی خواستیم که صدای ما را به گوش رهبری برساند که در گیلان غریب نیستید گفت: این حضور ما حماسه ۸دی را خلق کرد و مردم گیلان یک روز زودتر از سایر استان ها به میدان آمدند و این افتخار بزرگ نصیب شد.

وی با اشاره به مقاله ای که در مورد مجتمع آدینه در سال ۸۸ نوشت اظهار کرد:  من برای این مقاله هنوز بعد از گذشت چند سال به دادگاه می روم.

کربلایی با اشاره به اینکه برخی از افراد به عنوان شهروند حق رفت وآمد به دفترایشان را دارند افزود: انگاه در به روی ما باز نشد چه کسی بیشتر از ما در جریانات سیاسی سینه سپر کرد درصد جانبازی وگذشت این افراد که در تمام صحنه ها حضور داشتند و سوابق طولانی در انقلاب دارند قابل وصف نیست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسین نژاد
درود بر حاج حسن عزیز و سخنان انقلابی اش.... افتخار مایی
ناشناس
ممنون از سایت ارزشی 8دی که همیشه در اطلاع رسانی و بصیرت افزایی، پیشتاز همه رسانه های گیلان هست. سایتهای مدعی چرا سکوت کردند و این خبر رو کار نکردند؟!!
سینا
کربلایی از [...] است درود بر آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه
ناشناس در پاسخ به سینا
داستان همان مجتمع تجاری آدینه است و...
عبداللهی
صراحت لهجه وشجاعت جناب کربلایی ستودنی است.از هشت دی نیز ممنونیم.امیدوارم همه در گفتمان اصولگرایی چنین شجاعتی را دارا باشند.
ساجده
ما اون روز توصیه کردیم که نرید اما خوب شد رفتید، اونها با این کار ناصادقی خودشون رو نشون دادند.
ناشناس
درودبرکربلایی
هوشنگ
يعنى آيت الله اينقدر حق نداره كه بگه كى بياد خونه ام كى نياد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا بعضى ها چقدر پررو و تماميتخواه هستند مگه زور ميشه رفت ملاقات كسى؟؟ مگه كربلايى آيت الله قربانى رو قبول داره تا بخواد بره اونجا؟ دست آيت الله قربانى درد نكنه كه به اينجور افراد خودبرتربين باج نميده وهميشه آيت الله كلا اهل باج دادن به هيچ گروهى نيست و با كسى هم تعارف ندارد نمونه اش هم شوراى شهر رشت و لاهيجان حضرت آيت الله به خاطر قاطعيت شما تشكر و قدردانى مى نماييم
رودبار-لوشان
کربلایی صادق وصریح اللهجه است واین نیاز امروز وفرداوهمیشه عرصه سیاست جامعه ماست،خدابهش خیربدهد
جلال
سلام. منظور از خونه، خونه شخصی آیت الله نیست دفتر ایشون هست که باید بجز معاند به روی همه باز باشه . درست تحلیل کنید نه با عقده گشایی. آقای کربلایی رونمی شناسم اما رک صحبت کرد . یا حق
mahdi
salam bar karbalaie aghay ghorbani eshtebah dighari anjam dad
بنده خدا
با سلام جناب کربلایی را از خیلی وقت پیش می شناسم و میدانم که ایشان با توجه به گرایش خزبی وارد مسئولیت نظارت بر انتخابات گیلان شدند و ادعای اینجانب همان است که ایشان بعد بازنشستگی از نظارت انتخابات خود را دبیر حزب مو تلفه در استان گیلان معرفی نمودند . [...] این طور عملکرد ها امسال حاج حسن کربلایی را بجایی نمی رساند مگر اینکه ، تندروها ، و فرصت طلبان ، دور اندیش لا اصول را به میدان جنک احزاب، و کروه ها می کشاند که این استان متاسفانه دسخوش آن است . مردم فهیم و ولایت مدار گیلان مطمئنا" نمی خواهند بیش از این شاهد نزا های سیاسی خود خواهانه باشند . که آنهم در امور بسیاری شخصی شده است . واسلام
moharam
صداقت هم خوب چیزی است.اینها که مدام درگوشه وکنار درتضعیف و تخریب نماینده ولی فقیه سنگ تمام گذاشته و...حالا چی شده که ...؟دم حاج آقا و... گرم که دستشان را روکردتامتدینان بدانندکه حنای کربلایی وباندشون دیگه ازرنگ افتاده.ضمنا اینجور دفاع کردن ازولی فقیه ورهبرعزیزجفابه حضرت آقاسـت وبهتره ادامه بیدانکنه.کربلایی طوری حرف میزنه که انگارفقط اووتعدادمعدود همفکرانش حامی و مدافع رهبری وولایت اند.همه کیلان مدافع ولایت واسلام وامام ونظامند.
همسایه
من در عمر 30 ساله ام بيکار تر، خودخواه تر، خود برتربين تر از [...] نديدم. همه کافرند، مگر کسي که [...] را تاييد کند. همه دشمن نظام اند، مگر کسي که [...] صلاح بداند. هر کسي پست و جايگاهي دارد با نفاق دورويي بدست آورده، مگر کسي که [...] سفارشش را کرده باشد. هر کسي وامدار 2 جريان افراطي اصولگرايي و اصلاح طلبي نباشد، آفت محسوب مي شود چون از جناح و تفکر [...] نيست و هزاران همه و مگر ديگر. تا کي قرار است جوانها و پيرهاي احساساتي ما اسير سخنان آتشين [...] شوند و جاده صاف کن خواسته هايش و کي قرار است ما از شر سخنان گهر بار [...] خلاص شويم، خدا مي داند.
در حاشیه