فرماندار لنگرود:

ساده انگاری نسبت به کووید۱۹ موج چهارم را ایجاد کرد

فرماندار لنگرود ساده انگاری مردم نسبت به بیماری کووید۱۹ را عامل ایجاد موج چهارم دانست و گفت: هیچ کس از کرونا در امان نخواهد بود و حتی واکسن ایمنی کامل ایجاد نمی کند.

ساده انگاری نسبت به کووید۱۹ موج چهارم را ایجاد کرد

به گزارش ۸دی، رحیم حیدری در ستاد کرونای شهرستان لنگرود که در فرمانداری برگزار شد، تعطیلی دو هفته ای مشاغل و اصناف را جهت کنترل بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: این محدودیت ها براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اجرایی می شود.

وی با ابراز تاسف از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی طی دو هفته اخیر، تصریح کرد: در ایام مشابه سال گذشته شاهد ضد عفونی و گندزدایی مداوم فضاها و اماکن عمومی بودیم و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند، اما اکنون شاهد غفلت از پروتکل ها به ویژه ماسک زدن هستیم.

فرماندار لنگرود، ساده انگاری مردم نسبت به بیماری کووید۱۹ را عامل ایجاد موج چهارم دانست و گفت: برخی افراد که تاکنون کرونا نگرفته اند، ادعا می کنند نیازی به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند، اما هیچ کس از کرونا در امان نخواهد بود و حتی واکسن ایمنی کامل ایجاد نمی کند.

حیدری، با بیان اینکه واکسن های موجود در دنیا در برابر جهش های جدید سازگار نیست، خاطرنشان کرد: تنها راه مبتلا نشدن به کرونا پیشگیری است.

وی خواستار همکاری بانک ها با اصناف و بازاریان جهت برگشت نزدن چک ها تا ماه آینده شد و گفت: در حوزه امور مالیاتی و بیمه اجتماعی نیز نیازمند همراهی بیش از پیش با مردم و کارفرمایان هستیم.

فرماندار لنگرود، ضمن قدردانی زحمات کادر بهداشت و درمان، از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست به عنوان متولی بازار به تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی کند و ادامه داد: کسب درآمد بسیار خوب است، اما هیچ چیزی ارزش سلامتی خود و خانواده خود را ندارد لذا انتظار داریم این بلوغ در افراد ایجاد شود و رعایت محدودیت های دو هفته ای را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم خودشان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند، اظهار کرد: امکانات سمعی و بصری موجب شده مردم در همه نقاط کشور از خطرات شیوع کرونا اطلاع دارند و خودشان باید چرخه انتقال ویروس را قطع کنند و حتما نباید به برخورد قضایی منجر شود.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه