در گفتگو با مدیر کارخانه کاشی خزر مطرح شد

بانک ها هیچ انعطافی نسبت به تولیدکنندگان ندارند/ مانع‌زادیی در تولید، معضل بیکاری را حل می‌کند

یکی از راه های محقق شدن عنوان سال، ارتباط با تولیدکنندگان و پیگیری موانع موجود از طریق کسانی است که به طور مستقیم در عرصه تولید فعالیت می کنند.

بانک ها هیچ انعطافی نسبت به تولیدکنندگان ندارند/ مانع‌زادیی در تولید، معضل بیکاری را حل می‌کند

به گزارش ۸دی، اصلاح ساختار اقتصادی کشور با محوریت حمایت واقعی و نیل به شکوفایی در تولید ملی از ضروریاتی است که رهبر انقلاب به درستی در قالب شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها” بیان کرده اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» نامگذاری کردند و فرمودند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه کاملاً محقق شود.

پایگاه خبری ـ تحلیلی هشت دی، در نظر دارد در همین رابطه به گفتگو با تولیدکنندگان و مدیران کارخانجات گیلانی پرداخته تا علاوه بر شناسایی و معرفی موانع موجود در مسیر تولید به بیان راهکارهای پشتیبانی از تولیدات داخلی پرداخته شود.

در ادامه گفتگو خبرنگار هشت دی با “رامین هوشیار”، مدیر کارخانه کاشی خزر را می خوانید:

عمده مشکلات ما به بانک‌هایی برمی‌گردد که هیچ انعطافی نسبت به تولیدکنندگان ندارند

 

“رامین هوشیار” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه کارخانه ی ما برای تولید در سال۹۹ با مشکلات فراوانی مانند قطعی گاز، برق و… روبه‌رو بوده است در رابطه با مشکلاتی که در راه تولید کارخانه ایجاد شده اشاره کرد و با اشاره به پیشنهاداتش برای محقق شدن عنوان سال، اظهار کرد: جلساتی  در کمیته‌ها یا کارگاه‌های رفع موانع تولید برگزار می‌شود و صورت‌جلسه‌ای در آنجا تنظیم می‌شود اما بهتر است این صورت جلسه ها منحصر به همان جلسه نشود بلکه فردی مسئول پیگیری صورت‌جلسات مربوطه شود تا نتیجه‌ای از این جلسات حاصل شود.

وی با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها» افزود: تولید مستلزم پشتیبانی‌هایی از سمت اداراتی است که زیرمجموعه استاندار و استانداری هستند.

مدیر کارخانه کاشی خزر تاکید کرد: انتظار ما این است که استاندار در بحث تولید ارزش بیشتری قائل باشد و اگر بازدید از کارخانه‌ها مقدور نیست حداقل نمایندگان خود را در کارخانه‌های تولیدی بفرستد تا متولیان استانی با بررسی در وضعیت موجود و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان، از حال و روز تولید استان خبردار شوند.

نزدیک به یک سال پیگیر تسهیلاتی هستیم که به دلایل مختلف پرداخت نشده!

“هوشیار” با بیان اینکه کارخانه کاشی خزر در حال حاضر قریب به یک سال می‌باشد که پیگیر تسهیلات مصوبه ۶۰میلیاردی است که به دلایل مختلف پرداخت نشده، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات ما به بانک‌ها برمی‌گردد که هیچ‌گونه انعطافی نسبت به مشکلات کارخانه‌داران نشان نمی‌دهند.

وی با یادآوری اینکه مشکل بسیاری از کارخانه‌ها حل‌شدنی است، گفت: حضور استاندار در کارخانه‌های تولیدی و شنیدن صحبت‌های تولیدکنندگان، قوت قلبی برای ما کارخانه‌دارن است تا بتوانیم در تولید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

مانع‌زادیی در تولید، معضل بیکاری را حل می‌کند

مدیر کارخانه کاشی خزر با اشاره به اینکه، گفته می‌شود استان گیلان تنها می‌توان کشاورزی انجام داد، بیان کرد: این موضوع قابل قبول نیست بلکه ما در سطح استان می‌توانیم با حل مشکلات کارخانه‌هایمان از سوی استاندار، سازمان صمت و … از داشته‌هایمان حفاظت کنیم و بدین ترتیب معضل بیکاری را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی نقد سازنده‌ای صورت می‌گیرد، انتظار حل مشکل را داریم، گفت: متاسفانه برخی از افراد به جای حل مشکل، مشکل‌ساز می‌شوند.

“هوشیار” تصریح کرد: هدف ما از مطرح کردن مشکلات و نقد به برخی سازمان‌ها یا افراد به جهت کمک آنها در بحث تولید است و به هیچ عنوان سوء‌نیتی در کار نیست.

مدیر کارخانه کاشی خزر خاطرنشان کرد: خوشبختانه قوه قضائیه و ارگان‌هایی که متولی کار تولید نیستند در حال کمک به تولیدکنندگان در سطح استان هستند، امیدواریم ادارات مرتبط هم برای رفع موانع دست به کار شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه