انتقاد “آیت‌الله فلاحتی” از فروش زمین و تغییر کاربری اراضی کشاورزی/ با این روند فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان خواهند شد

“آیت‌الله رسول فلاحتی”، امام‌جمعه رشت و نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: شعار امسال نشان‌دهنده این است که تولیدکننده داخلی آن‌طور که باید حمایت نمی‌شود لذا برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند. از سرمایه‌گذارانی که ویرانگری زیست محیطی و فرهنگی ندارند، با آغوش باز استقبال شود تا تولید در این استان ایجاد گردد.

انتقاد “آیت‌الله فلاحتی” از فروش زمین و تغییر کاربری اراضی کشاورزی/ با این روند فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان خواهند شد

به گزارش ۸دی، “آیت‌الله رسول فلاحتی”، امام‌جمعه رشت و نماینده ولی‌فقیه در گیلان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در مصلی رشت در جمع نمازگزاران با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهار داشت: این شعار نشان‌دهنده این است که تولیدکننده داخلی آن‌طور که باید حمایت نمی‌شود لذا برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تولید باید در کشور رونق پیدا کند، تصریح کرد: از سرمایه‌گذارانی که ویرانگری زیست محیطی و فرهنگی ندارند، با آغوش باز استقبال شود تا تولید در این استان ایجاد گردد.

امام‌جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فروش زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری این اراضی در روستاها اظهار داشت: با این روندی که در فروش زمین‌های روستایی شاهد هستیم ، روزی فرا می رسد که فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان خواهند شد.

خطیب جمعه رشت در خاتمه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت “امام زمان(عج)” به مردم به ویژه به سربازان گمنام امام زمان به عنوان حافظان امنیت جامعه، تاکید کرد: تقویت انتظار فرج، دعا برای سلامتی و تعجیل فرج “امام زمان (عج)”، دوست داشتن امام زمان از اعماق جان و رها نکردن توسل به “امام زمان (عج)” در نیایش‌ها از وظایف ما در غیبت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه