نماینده رشت و خمام مطرح کرد

تنگ کردن عرصه بر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هنر نیست/ اقتصاد قوی و پویا با حمایت همه جانبه از تولید

نماینده مردم رشت و خمام گفت: اگر شرکتی که حجم تولید زیادی داشته و کارگرانی را نیز به کارگیری کرده است با مشکلاتی مواجه شد و نتوانست مالیات یا اقساط بانکی اش را پرداخت کند باید در جهت حمایت از تولید به آن فرصت داده شود، اینکه در این موارد مالیات یا اقساط بانکی سر ساعت اخذ شود، هنر نیست؛ هنر این است که از آن حمایت شود، در بروکراسی های اداری موانعی که وجود دارد حذف شود و با موانعی که منجر به ضعف در تولید یا ورشکست شدن کارخانه ها می شود، برخورد شود.

تنگ کردن عرصه بر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هنر نیست/ اقتصاد قوی و پویا با حمایت همه جانبه از تولید

“محمدرضا احمدی سنگری” در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در رابطه با وظیفه نمایندگان و مدیران در عملی کردن عنوان سال، اظهار کرد: موضوعی که رهبر معظم انقلاب در انتخاب عنوان سال به آن اشاره کردند بسیار مهم و به جا است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تحریم ها را بی اثر کنیم باید تولید را بالا ببریم، گفت: افزایش تولید یعنی پویاکردن اقتصاد و بکارگیری جوانان در مشاغل جدید، بنابراین همه ی مسئولان از نمایندگان مجلس گرفته تا مدیران دولتی و … باید همت کنند و موضوع تولید را جدی بگیرند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، افزود: رهبر انقلاب درانتخاب عنوان سال حساسیت موضوع را تشخیص داده اند که موضوع برطرف کردن موانع تولید را مطرح کردند از این رو پشتیبانی از تولید بسیار مهم است، اگر تولیدی در داخل انجام می شود مسئولان نباید اجازه دهند جنس مشابه آن از خارج وارد شود.

احمدی سنگری ادامه داد: جلوی واردات بی رویه را باید گرفت تا با حمایت همه جانبه از تولید و ایجاد اشتغال و افزایش توان معیشتی مردم، یک اقتصاد قوی و همه جانبه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در طی سال های گذشته متأسفانه بخش های تولیدی با موانع زیادی مواجه بودند، مانند بانک ها، مالیات های آنچنانی و… که با فشرده کردن گلوی سرمایه گذاران و تولید کننده ها موانع زیادی ایجاد کردند.

نماینده مردم رشت و خمام افزود: اگر شرکتی که حجم تولید زیادی داشته و کارگرانی را نیز به کارگیری کرده است با مشکلاتی مواجه شد و نتوانست مالیات یا اقساط بانکی اش را پرداخت کند باید در جهت حمایت از تولید به آن فرصت داده شود، اینکه در این موارد مالیات یا اقساط بانکی سر ساعت اخذ شود، هنر نیست؛ هنر این است که از آن حمایت شود، در بروکراسی های اداری موانعی که وجود دارد حذف شود و با موانعی که منجر به ضعف در تولید یا ورشکست شدن کارخانه ها می شود، برخورد شود.

احمدی سنگری در پایان ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ با همت نمایندگان و مسئولان سالی پویا با اقتصاد قوی خواهد بود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه