چهره های سیاسی _ اجتماعی که در انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کردند/ نام نویسی ۱۹۸ داوطلب تا پایان روز ششم + جزئیات

ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر رشت در حالی به پایان رسید که شاهد ورود چهره های فرهنگی- سیاسی و اجتماعی به عرصه مدیریت شهری بوده ایم.

چهره های سیاسی _ اجتماعی که در انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کردند/ نام نویسی ۱۹۸ داوطلب تا پایان روز ششم + جزئیات

به گزارش هشت دی، براساس جدول زمانبندی منتشر شده توسط ستاد انتخابات کشور، ۲۶اسفند آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر است.

در شهرستان رشت همزمان با ششمین روز نام‌نویسی از داوطلبان، ۸۹  نفر ثبت نام کرده اند، که از این تعداد پانزده نفر خانم و هفتاد و چهار  نفر آقا هستند.

لازم به ذکر است از ۸۹ نفر ثبت نام کننده روز ششم در شهرستان رشت تعداد ۵۹ نفر از شهر رشت، ۳ نفر از شهر لشت نشاء، ۶ نفر از شهر کوچصفهان، ۱۰  نفر از شهر سنگر ، ۱ نفر از شهر خشکبیجار و ۴ نفر از شهر پیربازار فرآیند ثبت نام خود را به اتمام رساندند.

بنابر این گزارش، علیرضا تاج شهرستانی بازیگرنقش ولی شکوفه سرایی، محمدحسن عاقل منش، علیرضا مددی مژدهی، سید حسین رضویان، سهیلا حاجتی مدارایی، معصومه پاداش ستوده، هادی رمضانی و حسین میربلوک لیچایی نیز از چهره های اجتماعی سیاسی هستند که در دو روز اخیر در انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کردند. این در حالی است که در پایان روز ششم، تعداد دواطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت به ۱۹۸ نفر رسیده است.

به گزارش هشت دی، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیست و هشت خرداد سال‌۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه