مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

۸ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در طرح ملی « ایران قوی » برتر شدند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: هشت کانون فرهنگی هنری گیلان با ببش از ۱۵ هزار امتیاز جز کانون های برتر کشوری در طرح ملی ایران قوی هستند.

۸ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در طرح ملی « ایران قوی » برتر شدند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» عصر امروز در آیین تجلیل از کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان در طرح ملی ایران قوی در شهرستان آستانه اشرفیه با تقدیر از مدیران کانون ها جهت اجرای این طرح گفت: کانون انصار الزینب(س) و کانون رقیه خاتون(س) پیشقراولان اصلی کانون های ما طی دو سال اخیر در رویداد ملی فهما شدند.

وی با بیان اینکه کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در اولین رویداد ملی فهما جز ۱۸ کانون برتر کشوری شد اعلام کرد: با همکاری و تعامل بین مدیران و رابطین کانون ها، تعداد کانون های برتر امسال در دومین رویداد چند برابر شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اعلام اینکه از ۸۸۰ کانون بالای ۱۰ هزار امتیاز کشور حدود ۱۲ درصد کانون ها متعلق به گیلان است افزود: این در حالی است که ما سه درصد کانون های مساجد کشور را دارا هستیم.

رضوانی نژاد ادامه داد: مجموعه کانون های مساجد گیلان ظرفیتی بیش از این دارند و در این فرصت کم نتوانستیم آنگونه که باید فعالیت های مساجد را نشان دهیم.

وی از آغاز رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ از سوم شعبان خبر داد و اعلام کرد: در فهمای ۱۴۰۰ نتیجه تلاش های سال ۹۹ و ۴۰۰ با هم محاسبه می شود که این امر فضای رشد کانون ها را فراهم می کند و این فرصتی برای ادامه مسیر و کسب امتیازات بیشتر برای کانون هاست.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۴۵ رابط کانون در استان وجود دارد تصریح کرد: می توان از کانون های همراه و همگام، گروهی منسجم ساخت و حقانیت و برجستگی خود را در سطح کشور عیان کرد تا گیلان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی با اشاره به توانمندی و قابلیت کانون های مساجد استان گیلان اظهارداشت: از ۹۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان ۹۵ کانون استان بیش از ۱۰ هزار امتیاز را در این رقابت ملی کسب کردند.

رضوانی نژاد خاطرنشان ساخت: هشت کانون فرهنگی هنری استان با ببش از ۱۵ هزار امتیاز جز کانون های برتر کشوری هستند که ۶.۶ درصد کانون های مساجد کشور را شامل می شود.

وی خطاب به کانون های مساجد خواستار  تشکیل شوراهای شهرستانی شد و بیان کرد: مساجد در بودجه های استانی جایگاهی ندارند و با تشکیل شوراهای شهرستانی باید در این زمینه گام بردارند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر اینکه باید از مساجد حمایت بودجه ای برای فعالیت های مسجد محور کرد اظهارداشت: شورای هیئت اندیشه ورز کانون های مساجد متشکل از نخبگان، جوانان و کانون های برتر راه اندازی شده تا مطالبه گر بوده و بتوانند از حمایت های استان بهره مند شوند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه