برخورد قاطع پلیس گیلان با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

برخورد قاطع پلیس گیلان با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

به گزارش ۸دی، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس مخالف شادی شهروندان نیست، اما با کسانی که در صدد برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم هستند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۱ هزار و ۷۵۴ عدد مواد محترقه کم خطر و ۱۱ کیلو مواد محترقه پرخطر چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۹۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است.

سردار ملکی اظهار داشت: نیروی انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

او ادامه داد: در حوزه کشف مواد محترقه پرخطر شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی و در دستگیری افرادی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری مواد محترقه می‌کردند شاهد افزایش ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سردار ملکی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال اشاره کرد و گفت: آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند، خودروی آنها تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ توقیف خواهد بود.

او افزود: همچنین افرادی که در این ایام اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه