رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد:

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های گیلان

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با اعلام وزارت بهداشت استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و به این دلیل نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های گیلان

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ ولی عادلی امروز با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خود را تابع ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا می‌داند، اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع موج سنگین کووید ۱۹ در کشور و گیلان تمامی نمازهای جمعه در این‌ استان در راستای کمک به کنترل این ویروس تعطیل اعلام شد.

وی حفظ سلامتی نمازگزاران را از اولویت‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور دانست و گفت: در برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین نحو انجام‌شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: با اعلام وزارت بهداشت، استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و به این دلیل نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان و همچنین در رشت به امامت نماینده ولی‌فقیه در گیلان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عادلی با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک توسط نمازگزاران نماز جمعه تصریح کرد: تمامی هماهنگی‌های لازم با خدام مساجد جامعه و مصلی‌های گیلان انجام و اقدامات بهداشتی مثل ضدعفونی کردن محل برگزاری نماز در دستور کار قرار دارد، لذا از تمامی نمازگزاران درخواست دارم هنگام ورود به مساجد و مصلی‌ها حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه