امام جمعه بندر آستارا:

انقلاب اسلامی با اقتدار ایستاده است

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی علی رغم فراز و نشیب ها با قدرت سرپا ایستاده است، گفت: انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم پابرجا می ماند.

انقلاب اسلامی با اقتدار ایستاده است
به گزارش ۸دی،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب که در محل بلوار معاد برگزار شد با تبریک ۲۲ بهمن، اظهارکرد: ۲۲ بهمن ماه سرآغاز حکومت الله بر جهان و یک روز خاص و ویژه است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه حکومت شاهنشاهی ۲۵۰۰ سال بر کشور ما حاکم بود و احکام الهی و آموزه های دین فراموش شده و از دین فقط ظاهرش مانده بود، افزود: وقتی امام خمینی(ره) می فرماید ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است یعنی اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب آمد و اسلام را احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با هدف حاکمیت اسلام و نظام اسلامی در ایران آمدند انقلابی شکل دادند و مردم پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) بود، گفت: انقلاب اسلامی علی رغم فراز و نشیب هایی که از سال ۵۷ تا به امروز داشته با قدرت و اقتدار سرپا ایستاده است.

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه دشمنان می گفتند انقلاب چهلمین سالگرد خود را نمی بیند، اظهارکرد: امروز به کوری چشم دشمنان چهل و دومین بهار انقلاب را جشن گرفتیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم پابرجا می ماند، افزود: تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و آرمان های انقلاب هستند یقین بدانید این انقلاب پیشرفت و هر روز قدرتمندانه روبه جلو حرکت می کند.

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و پیشرفت سریع انقلاب و اثرگذاری آن را در دنیا شاهد هستیم.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه