فرمانده سپاه قدس گیلان:

حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است گفت: باید هوشیار باشیم تا در دوران بحران‌های اقتصادی رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش نکنیم.

حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش مجازی تجلیل از روحانیون ایثارگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: قیام امام خمینی(ره) برای تحقق انقلاب اسلامی اقدامی بود که سال‌ها باید بگذرد تا عظمت حقیقی آن درک شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان پایان سلطه‌پذیری ایران را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که ایران در تمام تحولات جهانی نقش‌آفرین است و تفکر انقلاب همواره بیش از پیش در جهان در حال صدور است.

سردار عبدالله‌پور روحانیت را نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: لازمه ادامه حیات سپاه حفظ معنویت است که این عامل نیز به تلاش روحانیون بزرگوار محقق می‌شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن برای ترویج ابتذال در جامعه تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ابتکار و خلاقیت در حوزه فرهنگ و رسانه لازمه موفقیت در این نبرد نابرابر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم تربیت نیروهای انقلاب و مومن برای ترویج تفکر اسلام و انقلاب در جامعه افزود: روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اتخاذ رویکرد مسجد محوری باید در مسیر تحقق این امر مهم گام بردارند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است عنوان داشت: باید هوشیار باشیم تا در دوران بحران‌های اقتصادی رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش نکنیم و همواره پشتیبان آن‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را انفجار نور دانستند و امروز لازم است تا بررسی کنیم و ببینیم که نورانیت انقلاب از چه عواملی نشات ‌می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به تجارب دوران دفاع مقدس ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که برخی سربازان عراقی تسلیم می‌شدند و در کنار رزمندگان ما به نبرد علیه رژیم بعث می‌پرداختند؛ این مسئله اتفاق نمی‌افتاد مگر به سبب نورانیت انقلاب اسلامی.

وی انقلاب اسلامی را امانت الهی دانست و خاطرنشان کرد: اراده الهی این است که انقلاب اسلامی هر روز بیش از گذشته توسعه پیدا کند و این وظیفه ماست که سربازی درست کار برای تحقق اهداف انقلاب باشیم.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان گیلان برگزار شد، از ۱۵۰ نفر از روحانیون ایثارگر استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه