به گزارش ۸دی، نغمه مستشار نظامی عصر شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با بیان اینکه «راویان بالندگی» درصدد حمایت از جریان ادبی انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: هدف از برگزاری این برنامه، تقدیر از کسانی است که در این ۴۲ سال حماسه آفرین بودند.

دبیر محافل ادبی کشور ادامه داد: روایان بالندگی امروز همزمان با استان گیلان در استان‌های تهران و مازندران نیز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تعداد طلایه داران و پیشکسوتان و رویش‌های شعر انقلاب بسیار زیاد است، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از تمام فعالان عرصه شعر انقلاب تقدیر شود.

مستشار نظامی با بیان اینکه استان گیلان چهره‌های خوبی در حوزه شعر انقلاب دارد، گفت: گیلان همواره جز بهترین‌ها در شعر و ادبیات بوده و در حوزه شعر انقلاب آثار ارزشمندی تولید شده و مردم، گیلان را به عنوان استان شعر خیز و ادب دوست می‌شناسند.

شعر ابزاری کارآمد برای تبلیغ ارزش هاست

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبری، شعر یکی از ابزارهای کارآمد برای تبلیغ ارزش‌ها است لذا باید به اهمیت تبلیغ شاعرانه توجه کرد تا انقلاب در ذهن‌ها ماندگار شود.

پریسا کرمی با اشاره به ویژگی‌های شعر انقلاب، گفت: اهداف و آرمان‌های یک ملت را از زبان شاعر می‌شنویم و تلاقی شعر انقلاب با دوران دفاع مقدس موجب خلق آثار ارزشمندی شد.