مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان در گفتگو با ۸دی:

“از مدرسه تا معبر” دانش آموزان گیلانی را میهمان سرزمین نور شهدا می کند

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از پخش ویژه برنامه های از “مدرسه تا معبر” و “روایت خوبان” در قالب راهیان نور مجازی دانش آموزی گیلان خبر داد.

“از مدرسه تا معبر” دانش آموزان گیلانی را میهمان سرزمین نور شهدا می کند

به گزارش خبرنگار اعزامی هشت دی به مناطق عملیاتی جنوب، سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه در حاشیه ضبط برنامه های راهیان نور مجازی دانش آموزی گیلان، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت ،مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان اسلامی و انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به تمامی نسل می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به فراگیری ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری سفرهای شهدایی راهیان نور، این مراسم ها به صورت مجازی برگزار می شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه ۱۶ ویژه برنامه مجازی راهیان نور دانش آموزی در گلزارهای شهدای سراسر استان گیلان ضبط و پخش شد، گفت: با استفاده از شبکه شاد راهیان نور دانش آموزی را به خانه های دانش آموزان بردیم.

محمد علی ستیزه از ضبط و پخش دومین مرحله ویژه برنامه راهیان نور دانش آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: به همت قرارگاه راهیان نور استان گیلان ویژه برنامه های از مدرسه تا معبر و روایت خوبان ویژه دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور ضبط شده است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه های راهیان نور دانش آموزی از امروز ۱۸ بهمن به مدت ۴ روز در ساعت ۱۲:۳۰ با برنامه از مدرسه تا معبر و ساعت ۱۸:۳۰ با برنامه روایت خوبان از طریق شبکه شاد میهمان دانش آموزان گیلانی و سراسر کشور خواهد بود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان، روایت راویان گیلانی دفاع مقدس در یادمانهای دهلاویه، طلاییه، هویزه،موزه دفاع مقدس شهدای خوزستان، اروند و شلمچه و برگزاری کلاسهای درس دفاع مقدس را از برنامه های این ویژه برنامه عنوان کرد و گفت: اجرای استندآپ کمدی دفاع مقدس برای اولین بار با حضور هنرمند گیلانی از طریق شبکه شاد آموزش و پرورش در قالب برنامه از مدرسه تا معبر پخش می شود.

محمد علی ستیزه، زیارت مجازی یادمانهای مناطق عملیاتی سرزمین شهدا، پخش نماهنگ ویژه شهدا و راهیان نور را از دیگر بخش های این برنامه ها عنوان نمود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های راهیان نور دانش آموزی در سامانه شاد آموزش و پرورش به آدرس https://shad.ir/bfgilan پخش می شود، از عموم دانش آموزان و والدین برای مشاهده این ویژه برنامه ها دعوت به عمل آورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه