رئیس قوه قضائیه در نشست خبری:

حرکت عامدانه در نابودی کارخانجات گیلان/ “پوشش” باید دوباره شروع به کار کند

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه وضعیت کارخانه پوشش بسیار تاسف آور است، گفت: برای از بین رفتن کارخانه و آزاد کردن زمین آن یک حرکت عمدی صورت گرفته که باید این کارخانه به وضع سابقش برگردد و و دوباره شروع به کار کند.

حرکت عامدانه در نابودی کارخانجات گیلان/ “پوشش” باید دوباره شروع به کار کند

به گزارش هشت دی، آیت الله سید ابراهیم رییسی امشب در آخرین برنامه سفرش به گیلان در نشست خبری، اظهار کرد: برای جذب قضات در استان گیلان هزار و ۴۰۰میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی درخصوص بررسی مشکلات استان گفت: در این سفر مسائل استان را بررسی کردم و گزارش های شفاهی را از مسئولان گرفتم و در جلسه شورای اداری نکته نظرات مدیران استان و دغدغه های مسئولان را هم شنیدم.

حرکت عامدانه در نابودی کارخانجات گیلان

رییس دستگاه قضا ادامه داد: متاسفانه در استان گیلان با همه امکانات بسیاری که دارد برخی از مشکلاتی وجود دارد که می توانست نباشد، برخی از واحدهای صنعتی و کارخانجاتی که سال های گذشته به بخش خصوصی واگذار شده متاسفانه امروز دچار مشکل شده اند مثل کارخانه پوشش که بسیار تاسف آور است.

وی افزود: کاملا مبرهن است که برای از بین رفتن کارخانه و آزاد کردن زمین آن یک حرکت عمدی صورت گرفته که باید این کارخانه به وضع سابقش برگردد و و دوباره شروع به کار کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه نظر مسئولان استان هم این بود که باید سریعا این کارخانه سر پا شود که نیاز به پیگیری جدی دارد، گفت: برخی از این صنایع مشکل دار پرونده های قضایی دارند و قرار شد رییس کل دادگستری گیلان تیمی از قضات را مأمور کند تا کار را جدی دنبال کنند و پیگیری های لازم را انجام دهند و در صورت نیاز پیگیری کار در تهران انجام شود و مردم استان هم در جریان کارها قرار بگیرند.

وی در ادامه به مشکلات تالاب انزلی اشاره کرد و گفت: صدای مردم انزلی در خصوص تالاب بین‌المللی را شنیدم، این ظرفیت ملی باید حفظ شود که لازمه انجام این کار فعالیت زیر کمیته‌های تعیین‌شده است.

سازمان بازرسی کل کشور، معضل پسماند گیلان را قویاً دنبال می‌کند

آیت الله رئیسی با اشاره به بررسی وضعیت پسماند گیلان توسط سازمان بازرسی کل کشور، گفت: گزارشات مربوطه واقعاً تأسف‌بار بود.

بسیاری از اقدامات توسط مسؤولان می‌توانست به سرانجام برسد

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بسیاری از اقدامات توسط مسؤولان می‌توانست به سرانجام برسد چون مردم نباید در این شرایط نگران پسماند و نابودی محیط‌زیست باشند، سازمان بازرسی کل کشور این مسئله را قویاً دنبال می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه