مسابقات «قرآن و عترت در آینه انقلاب اسلامی» در گیلان برگزار می‌شود

سلسله مسابقات «قرآن و عترت در آینه انقلاب اسلامی» همزمان با روزهای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

مسابقات «قرآن و عترت در آینه انقلاب اسلامی» در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، حسین ابراهیمیان اظهار کرد: این اداره‌کل به‌مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله مسابقات «قرآن و عترت در آینه انقلاب اسلامی» را با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان و دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان گیلان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به موضوعات و بخش‌های مختلف این جزئیات مسابقات، گفت: مسابقه تلویزیونی «ترنم فجر» از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) – مسابقه الکترونیک کتابخوانی تفسیر سوره مبارک فجر – مسابقه پیامکی «قرآن، بانوان و انقلاب اسلامی» و مسابقه دل‌نوشته «قرآن و انقلاب اسلامی»، چهار بخش اصلی این مسابقات هستند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلانبا بیان اینکه به ۵۴ نفر از برگزیدگان این مسابقات کارت هدیه و جوایز نفیس اهدا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره حداکثر تا ۲۵ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نشانی gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه