تشدید محدودیت های کرونایی در ماسال

فرماندار ماسال از تشدید محدودیت ها به دلیل احتمال تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان از نارنجی به قرمز خبر داد.

تشدید محدودیت های کرونایی در ماسال

به گزارش ۸دی، وحید پور حضرت، فرماندار ماسال با اعلام هشدار در احتمال تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان از نارنجی به قرمز گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به شدت اعمال خواهد شد و به دلیل شرایط ویژه شهرستان مسامحه‌ای نخواهد شد.

او با اشاره به میزان افزایش مبتلایان و مثبت شدن آزمایش pcr برخی از مراجعین به مراکز درمانی افزود: شرایط و وضعیت ماسال از نارنجی به سوی قرمز شدن است و باید با همدلی و همکاری، اقناع سازی و ترویج بیش از پیش فرهنگ رعایت موازین بهداشتی، این ممکن را غیرممکن سازیم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد، اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسمات، تجمعات، دورهمی‌های خانوادگی، مسابقات، جشن‌ها و عروسی ها، پذیرش تور‌های گردشگری، پذیرش مسافر در مسافرخانه، تردد‌های غیر ضرور در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

پور حضرت همچنین از اعمال محدودیت در مشاغل گروه ۳ و ۴ خبر داد و گفت: بانک ها، دفاتر پیشخوان دولت و اداراتی که به مراجعین زیادی خدمات رسانی می‌کنند به طور جدی رعایت موازین بهداشتی را در دستور کاری خود قرار دهند.

او بر فعال شدن کمیته‌های شرعی و تدفین تأکید و تصریح کرد: اجرای طرح جامع محدودیت هوشمند در ماسال برای جلوگیری از انتقال و قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان ادامه دارد.

ورود تور‌های گردشگری به ماسال ممنوع است

مجید کوهی، رئیس اداره میراث، گردشگری و صنایع دستی ماسال نیز گفت: طبق تصمیم قرارگاه ملی مدیریت و مقابله با کرونا، ورود تور‌های گردشگری به این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

او تصریح کرد: با صاحبان واحد‌های گردشگری و بوم گردی که به تور‌های گردشگری خدمات اقامتی ارائه دهند، برخورد قضایی خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه