معاون عمرانی استاندار گیلان تاکید کرد:

بهره برداری از کارخانه پردازش پسماند لنگرود تا چند ماه آینده

معاون عمرانی استاندار گیلان، کارخانه پردازش لنگرود را دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصدی در تجهیزات و ۷۰ درصدی در ابنیه دانست و گفت: طی چند ماه آینده این کارخانه که ظرفیت ۲۵۰ تن پسماند روزانه را دارد به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از کارخانه پردازش پسماند لنگرود تا چند ماه آینده

به گزارش ۸دی،علی اوسط اکبری مقدم، با اشاره به پروژه های پسماند استان گیلان، اظهار کرد: افزایش ظرفیت شرکت کود آلی تا ۱۰۰۰ تن در روز، احداث نیروگاه زباله سوز ۶۰۰ تنی رشت، تصفیه خانه شیرابه و بهسازی محل دفن سراوان از جمله این پروژه هاست.

وی با تاکید بر لزوم اتمام طرح زباله سوز ۶۰۰ تنی رشت تا سال ۱۴۰۱، افزود: سال گذشته بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با بیان اینکه سازه کارخانه زباله سوز رشت دارای پیشرفت ۲۰ درصدی است، تصریح کرد: تجهیزات سوله کارخانه وارد شده و تا چند ماه آینده وارد رشت می شود.

اکبری مقدم، در گفتگو با بخش خبر شبکه باران از جمله چالش های حوزه مدیریت پسماند گیلان را در شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر و تالش دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان ها انجام گرفته و یکی از بزرگترین کارخانه های پردازش پسماند در لنگرود در دست احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان کارخانه پردازش لنگرود را دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصدی در تجهیزات و ۷۰ درصدی در ابنیه دانست و یادآور شد: طی چند ماه آینده این کارخانه که ظرفیت ۲۵۰ تن پسماند روزانه را دارد به بهره برداری می رسد و می تواند سایر شهرستان های گیلان را پوشش دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه