معاون استاندار گیلان: زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و به مسئولان تأکید کرد که زمینه تحقق آن را فراهم سازند.

معاون استاندار گیلان: زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش ۸دی، اولین جلسه ستاد انتخابات استان با محوریت ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بصورت ارتباط تصویری با حضور فرمانداران برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به بیان راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی پرداخت و با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولان در ایام پیش رو، اظهار داشت: فرمانداران باید به موضوعات مطرح شده، توجه کنند و آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی به شعارهای پیشنهادی وزارت کشور برای انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آنها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و افزود: مسئولان بعنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

در ادامه این جلسه فرمانداران شهرستان های رشت، فومن، آستانه، لنگرود ، صومعه سرا و آستارا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص محورهای جلسه پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
سلام جناب معاون استاندار اینکه فرمودید: \" مشارکت حداکثری نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم می باشد و مسئولان بعنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.\" لطفا بفرمایید منظورتان از مسئولان دقیقا چه کسانی هستند؟ مسئولان جنی یا انسی؟ اگر مخاطب تان مسئولان انسی هست که مخاطبش خودتان هستید و بس. مهدی صاحب ساده کار
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
در ادامه کامنت قبلی: دولت تدبیر و امید که شما نماینده آن در استان هستید چند ماه پیش سهام پالایش را به قیمت ۵ میلیون تومان به خلق ا.... فروخت .امروز ارزش آن سهام شده ۳ میلیون و ۸۰۰.یعنی حدود ۲۳ درصد سرمایه مردم دود شد رفت هوا. لطفا کسی بیاید جواب بدهد نتیجه اعتماد مردم یعنی این؟ سهامداران خودرویی اکثریت در زیان هستند.از آن طرف قیمت خودرو روز به روز گران تر می شود.!!!!!!!در حالی که با این رویه باید ارزش سهام مردم بیشتر شود. واقعا این پول ها که باید در خدمت تولید قرار بگیرد کجا می رود؟ بعد شمای مسئول شرفیاب می شوید و مصاحبه می کنید که مسئولان بفکر معیشت مردم باشند؟!!!! مهدی صاحب ساده کار
در حاشیه