قاتلان شهید سلیمانی در قالب FATF دم از شفافیت مالی می‌زنند

یک نماینده مجلس با بیان اینکه ما در ماجرای FATF تابع نظر رهبری هستیم، گفت: قاتلان شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده در قالبFATF دم از شفافیت و مبارزه با تأمین مالی تروریسم می‌زنند.

قاتلان شهید سلیمانی در قالب FATF دم از شفافیت مالی می‌زنند

به گزارش ۸دی، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی،گفت: قاتلان حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده امروز در قالب FATF برای ما دم از مبارزه با تأمین مالی تروریسم می‌زنند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس قاتل که دائماً علیه کشور ما اقداماتی را صورت داده‌اند و دانشمندان ما را ترور کرده و به شهادت رسانده‌اند برای این که چهره کریه خود را بپوشانند و یک چهره حقوق بشری از خود به نمایش بگذارند در قالب این گروه هر فصل مبارزه با تأمین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی می‌زنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در ماجرای فیضیه تا به فرمان رهبری هستیم و در مجلس هر آنچه را که رهبر معظم انقلاب بگویند اعمال خواهیم کرد.

حاجی پور خاطرنشان کرد: سیر ما خط و مسیری است که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند و ما جز در این مسیر در مسیر دیگری حرکت نخواهیم کرد و باید حواسمان جمع باشد که فریب ظاهرسازی‌ها و شعارهای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و متحدان آن در بحث شفافیت مالی که رنگ و لعاب قشنگی دارد را نخوریم و بدانیم که آنها در پس این شعارهای زیبا به دنبال نفوذ به داخل کشور ما هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه