داور گیلانی بازی لیگ برتری سایپا و صنعت نفت را قضاوت می کند

کمیل غلامی داور گیلانی برای قضاوت دیدار تیم های فوتبال سایپا و صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر انتخاب شد.

داور گیلانی بازی لیگ برتری سایپا و صنعت نفت را قضاوت می کند

به گزارش ۸دی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: با اعلام اسامی داوران دیدارهای لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، کمیل غلامی از استان گیلان به عنوان داور بازی تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان انتخاب شد.

 

علیرضا وهابی افزود: تیمهای فوتبال سایپا و صنعت نفت آبادان عصر امروز(سه شنبه) در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در تبریز به مصاف هم خواهند رفت که خوشبختانه یک گیلانی این بازی را قضاوت می کند.

 

وی بیان کرد: همچنین مسعود فلاح رئیس کمیته داوران هیات فوتبال گیلان به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان انتخاب شد و حامد سیری دیگر داور شایسته این استان نیز، به عنوان داور پشت دروازه بازی تیم های ماشین سازی و سپاهان حضور خواهد یافت.

 

وی ادامه داد: تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان عصر روز سه شنبه ، در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در تبریز رو در روی هم قرار خواند گرفت.

 

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در ادامه به حضور پنج  گیلانی به عنوان ناظر و داور در رقابت های لیگ دسته اول نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد که حمید غمزه از گیلان به عنوان نماینده فدراسیون و سعید بخشی زاده دیگر داور باسابقه گیلان به عنوان نماینده و ناظر داوری بازی تیم های گل ریحان البرز و بادران تهران حضور یافتند.

 

وهابی تصریح کرد: همچنین حمیدرضا مهرگان از گیلان به عنوان داور ، عباس پورحیدری و آرش امینی دیگر داوران این استان نیز ، به عنوان کمک داور دیدار تیمهای فوتبال نود ارومیه و استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول را قضاوت کردند.

 

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: داوران این استان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله این داوران شایسته رقابت های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان را قضاوت می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه