عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم گیلان در هشت دی بصیرت خود را نشان دادند/ مشکلات اقتصادی نشان از سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم گیلان در حماسه ۸ دی سال ۸۸ با حضور خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نبوده و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردارند، گفت: حماسه هشت و ۹ دی ایرانیان به دشمنان فهماند که اگر تصور می کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، کور خوانده‌اند چرا که مردم، نظام را متعلق به خود می‌دانند.

مردم گیلان در هشت دی بصیرت خود را نشان دادند/ مشکلات اقتصادی نشان از سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان است

به گزارش ۸دی، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تاریخی هشتم دی ماه، که حماسه مردم گیلان در تاریخ انقلاب نقش بسته است، اظهار کرد: مردم بصیر گیلان در سال ۸۸  در حرکتی کاملاً خودجوش، یک روز زودتر از سایر استان‌ها، فتنه گران را ناکام کرده و هوشیاری و بیداری خود را نشان دادند.

وی گیلانیان را مردمی بصیر، اهل بینش و با درایت دانست و افزود: مردم گیلان در هشت دی بار دیگر همچون تاریخ پر افتخار این مرزو بوم در صحنه حاضر شده و رویای دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم گیلان در حماسه هشت دی سال ۸۸ با حضور خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نبوده و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردارند، گفت: حماسه هشت و ۹ دی ایرانیان به دشمنان فهماند که اگر تصور می کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، کور خوانده‌اند چرا که مردم، نظام را متعلق به خود می‌دانند.

نماینده مردم شهر رشت نگاهبان اصلی این نظام اسلامی را  مردمی دانست که  محکم و با درایت در گردنه‌ها و فراز و فرودها همواره پای انقلاب ایستاده و نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردند، افزود: دشمن با توطئه های مختلف اعتماد مردم را نشانه گرفته و با شیوه‌های مختلف درصدد  جدا کردن مردم از انقلاب بوده اما مردم ما آگاهانه در همه صحنه‌ها مقابل دشمنان و بدخواهان نظام ایستاده و با حضور به هنگام خود حماسه‌های فراموش ناشدنی را خلق کرده‌اند.

آقازاده با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور که آن را نشان از سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان دانست، گفت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با تمام توان تلاش می‌کنند تا باری از مشکلات مردم برداشته و ثبات اقتصادی به کشور برگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه