اولین سالانه نقاشی و طراحی پوستر جوانان استان گیلان افتتاح شد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان در مراسم افتتاحیه اولین سالانه نقاشی و طراحی پوستر جوانان استان گفت: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره، تا ۱۲ بهمن است و ۳۰ بهمن نیز اختتامیه را برگزار می‌کنیم.

اولین سالانه نقاشی و طراحی پوستر جوانان استان گیلان افتتاح شد

به گزارش ۸دی، محمد مهدی نیازمند صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین سالانه نقاشی و طراحی پوستر جوانان استان گیلان اظهار کرد: یکی از هدف‌های بسیج دانشجویی تربیت نیرو و شناسایی استعدادها در حوزه‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان افزود: پس از شناسایی استعدادها، جبهه سازی در مسیر انقلاب مورد هدف است تا کسانی که در حوزه هنری مشغول کار هستند را در راستای انتقال مفاهیم انقلاب و اسلامی جهت دهی کنیم.

وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری این جشنواره عمل به رسالت الهی هنر است تصریح کرد: این جشنواره در حوزه نقاشی و طراحی پوستر کار خود را آغاز می‌کند و در حوزه نقاشی علاوه بر موضوعات آزاد، از طراحی‌ها و نقاشی هنرمندان در خصوص شهادت سردار سلیمانی بهره‌مند می‌شویم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: در حوزه طراحی پوستر، مباحث پیرامون شهری و آسیب‌های شهری به انضمام موضوعات مذکور پذیرای آثار هنرمندان خواهیم بود.

نیازمند با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی علاوه بر تربیت نیرو، کارگاه آموزشی هم برگزار می‌کند تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۲ بهمن است و ۳۰ بهمن نیز اختتامیه را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: یکی از بزرگترین رویدادها در بسیج دانشجویی، جشنواره ققنوس است که وارد ششمین مرحله خود شده و عرصه‌ای برای شناسایی استعدادها در حوزه‌های مختلف هنری است و البته این افراد را در قالب انجمن هنری در دانشگاه‌ها فعال نگه داشتیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان بیان کرد: باید برای زنده نگه داشتن مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی تلاش کنیم و هر کسی نیز نقش خود را در احیای این مکتب ایفا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه