نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

کمبودها بدلیل بی مدیریتی و بی‌توجهی نسبت به اقتصاد کشور بوده و این را کسی برنمی‌تابد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط فوق‌العاده سختی است، گفت: در بازار ما روغن نباتی وجود ندارد یا نهاده‌های دامی وجود نداشته یا برخی نهاده‌ها به قیمت‌های آزاد به تولیدکنندگان فروخته می‌شود این کمبودها به معنی بی مدیریتی و بی‌توجهی نسبت به اقتصاد کشور بوده و این را کسی برنمی‌تابد.

کمبودها بدلیل بی مدیریتی و بی‌توجهی نسبت به اقتصاد کشور بوده و این را کسی برنمی‌تابد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ محمد صفری عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به گرانی‌های بی‌منطق بازار و عدم کنترل قیمت‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین پشتوانه این مملکت و نظام مردم و رهبری هستند متأسفانه رهبری نسبت به این مسئله گله‌مند و مردم از هم این اوضاع ناراضی و عصبانی هستند.

وی با اشاره به بی‌تدبیری دولتمردان نسبت به موضوع تورم و گرانی‌ها، عدم اشتغال جوانان و موانع موجود در حوزه تولید افزود: دولت برنامه خاصی برای حل این موضوعات ندارد شاید علی‌الظاهر یک ژستی گرفته باشند اما وقتی خوب دقت می‌کنیم یک برنامه اقتصادی درست و صحیحی با شرایط امروز دنیا در حوزه مملکتی خودمان نمی‌بینیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به تلاش مجلس یازدهم برای متقاعد کردن دولت برای مدیریت مسائل اقتصادی کشور تصریح کرد: در مجلس یازدهم به‌رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته تا دولت بسیاری از اشتباهاتی که در درونش وجود دارد حداقل در سال پایانی بتواند این اشتباهات را مدیریت کند تا مشکلات مردم حل‌وفصل شود اما متأسفانه ما شاهد یک ناهماهنگی و درواقع عدم همراهی دولت در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط مملکت به دلیل تحریم‌ها شرایط ویژه‌ای است، گفت: ما باید بتوانیم برای شرایط خاص مدیریت‌ها را تغییر دهیم و نسخه‌های جدیدی بپیچیم یعنی در شرایط خاص و جنگی ما نمی‌توانیم به‌صورت طبیعی مدیریت کنیم.

صفری با تأکید بر لزوم تغییر تکنیک‌ها و تاکتیک‌های حوزه مدیریتی در شرایط تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: باید تغییراتی ایجاد شود و دولت نسخه‌های جدید اقتصادی داشته باشد اما به‌رغم همه این تأکیداتی که وجود دارد اراده خوبی در کار مدیران دولتی ما وجود ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با انتقاد از بی‌توجهی برخی از نهادهای غیردولتی به امر تولید تصریح کرد: دستگاه قضا هم به‌عنوان متولی بسیاری از موضوعات باید بتواند کمکی به امر تولید باشد آنچه از آیت‌الله رئیسی می‌شنویم حداقل انتظار داریم در حوزه‌های پائین‌تر مدیریتی هم اعمال شود امروز اگر کارخانه‌ای در استان و شهرستان دچار گرفتاری و مشکلاتی است حتماً بایستی سایر نهادها و قوا ورود کنند و نمایندگان ما باید جدیت بیشتری به خرج دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر لزوم وحدت رویه و همدلی نهادها و ارگان‌ها در حل مشکلات جامعه گفت: نمایندگان مجلس باید بتوانند در سطح استانی خود برنامه داشته باشند اگر ما فقط حوزه شهرستانی خود را ببینیم باز شاهد همان خطای دوران گذشته خواهیم شد لذا مجموعه نهادهای نظام قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه و سایر نهادها باید کمک کنند تا مشکلات راحت‌تر حل شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط فوق‌العاده سختی است، افزود: در بازار ما روغن نباتی وجود ندارد یا نهاده‌های دامی وجود نداشته یا برخی نهاده‌ها به قیمت‌های آزاد به تولیدکنندگان فروخته می‌شود این کمبودها به معنی بی مدیریتی و بی‌توجهی نسبت به اقتصاد کشور بوده و این را کسی برنمی‌تابد.

صفری با اشاره به اینکه انقلاب از مردم سرچشمه گرفته و استمرار آن توسط این‌ها محقق می‌شود، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مردم ما عاقل و فهیم بوده و به‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات باز پشتوانه نظام خودشان هستند و این حلقه مفقوده امروز متوجه مسؤولان مملکت و ارشد ما است تا برای جلب رضایت مردم توجه و تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه