‍ فرمانده سپاه شهرستان لنگرود خبر داد:

اعزام ۳۰۰ تیم غربالگری طرح «شهید سلیمانی» در لنگرود/ بسیج در قالب سفیران سلامت

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار “هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت”، همزمان در سراسر استان ؛ با مشارکت مرکز بهداشت و درمان ؛ سپاه و بسیج در سطح شهرستان لنگرود اجرا می‌شود.

اعزام ۳۰۰ تیم غربالگری طرح «شهید سلیمانی» در لنگرود/ بسیج در قالب سفیران سلامت

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری فرمانده سپاه لنگرود در حاشیه جلسه شهرستانی گفت: در اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان لنگرود مشارکت داشته و طی آن، تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

فرمانده سپاه لنگرود اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی پرداخته و از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران حمایت کنند.

سرهنگ کوثری افزود: نیروهای بسیج با همکاری کارشناسان بهداشت و درمان تلاش دارند تا ضمن شناسایی زودهنگام بیماران، اجرای قرنطینه خانگی و غیرخانگی و مراقبت از بیماران،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی؛ حفاظت از گروههای آسیب پذیر؛ ایجاد محدودیتهای هوشمند و هدفمند؛ از میزان ابتلای افراد به این بیماری کاسته و ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهند.

وی در پایان از مردم عزیز شهرستان خواست که همکاری لازم را با این تیم ها انجام داده و همچنین از همه دستگاههای مرتبط خواست تا در اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در کاهش این ویروس منحوس همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه