نماینده تالش در مجلس:

اولویت خود را در تعامل با دولت قرار داده‌ام

حسن محمد یاری گفت: برای مقابله با دشمن باید وحدت داخلی را توسعه بخشیم، من به عنوان نماینده ملت اولویت خود را تعامل با دولت قرار داده ام.

اولویت خود را در تعامل با دولت قرار داده‌ام

به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری، نماینده تالش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند روابط با دولتمردان باید با شرع و قانون منطبق باشد. تحقیق و تفحص حق شماست، اما توهین حرام شرعی است. گاهی حرف طرف مقابل را قبول ندارید، لیکن مخالفت خود را با حوصله بیان کنید. اکنون دشمن نیروی خوی رامتمرکز کرده است لازم است اتحاد و وحدت داخلی را توسعه بخشیم.

نماینده تالش اظهار کرد: اینجانب به عنوان نماینده مردم اولویت خود را در تعامل با دولت قرار داده ام و انتظار داریم مسوولان دولتی در سال آخر خدمت خود، به مسئولیتشان اهتمام ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تشکر از اقدامات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد گفت: از رییس قوه قضاییه انتظار دارم ضمن حمایت از پروژه های ملی، نظارت خویش را بر متولیان شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی به منظور جلوگیری از اهمال سلیقه های شخصی تقویت نمایند.

نماینده تالش به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از وقوع سیل در شهرستان تالش میگذرد، امامسوولان علیرغم تحقیقات میدانی برای جبران خسارت اقدامی خاصی نکرده اند که موجب نارضایتی مردم شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه