نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس:

سازوکار جهاد کشاورزی در خرید برنج کشاورزان منطقی نیست

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی سازوکاری را برای خریداری برنج کشاورزان تعریف کرده؛ اما این سازوکار مطلوب و منطقی نبوده و از آن سوءاستفاده می‌شود، گفت: مجلس باید به دغدغه کشاورزان توجه کند.

سازوکار جهاد کشاورزی در خرید برنج کشاورزان منطقی نیست

 به گزارش هشت‌دی حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه ما سوگند یاد کردیم که عدالت را در جامعه حاکم کنیم، گفت: بیشترین مراجعات مردمی طی روزهای اخیر کشاورزان بودند؛ زیرا بدون ضابطه و به‌صورت بی‌رویه برنج‌های خارجی وارد می‌شود اما برنج کشاورزان روی دستشان مانده است.

 نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته وزارت جهاد کشاورزی سازوکاری را برای خریداری برنج کشاورزان تعریف کرده؛ اما این سازوکار مطلوب و منطقی نبوده و از آن سوءاستفاده می‌شود؛ بنابراین ضروری است شما به‌عنوان رئیس مجلس و کسی که در جلسات رؤسای قوا شرکت می‌کنید این موضوع را مدنظر قرار داده و به دغدغه کشاورزان توجه کنید.

 وی تصریح کرد: کشاورزان در سال کشاورزی جدید و ماه‌های آینده باید محصول جدید را استحصال کنند؛ بنابراین نباید اجازه داد چنین مشکلاتی برای آنها ایجاد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه