اجرای محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با کرونا در گیلان + جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: محدودیت‌های ترافیکی از روز شنبه اول آذر ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی گیلان اجرا می‌شود.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با کرونا در گیلان + جزئیات

به گزارش هشت دی، سرهنگ “امیر طالبی” در این خصوص گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، ۲ شهر رشت و رودبار دارای شرایط قرمز و ۵ شهر آستارا، تالش، ماسال، سیاهکل و لنگرود در شرایط نارنجی هستند و سایر شهرها در شرایط زرد قرار دارند.

این مقام انتظامی بیان داشت: از روز شنبه یکم آذر ماه ۱۳۹۹ ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی دو شهر رشت و رودبار ممنوع است و رانندگان متخلف ۱۰ میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

وی افزود: همچنین خروج خودرو‌های بومی شخصی و ورود خودروهای غیربومی شخصی به شهرهای دارای وضعیت نارنجی نیز ممنوع است و رانندگان متخلف ۵ میلیون ریال اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تردد شامل ورود و خروج به شهر‌هایی که وضعیت زرد دارند بلامانع و عادی است در ضمن این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، عمومی، امدادی و موارد خاص در حوزه‌های درمانی و قضائی نخواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه