رئیس پلیس راهور گیلان:

سرعت زیاد جان عابر رشتی را گرفت

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی پلیس گیلان از برخورد خودرو سواری پژو با عابر پیاده در بلوار امام شهر رشت خبر داد و گفت: متأسفانه عابر پیاده در این حادثه جان باخت.

سرعت زیاد جان عابر رشتی را گرفت

به گزارش هشت‌دی امیر طالبی امروز در شورای فرماندهی انتظامی رشت و در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در بلوار امام شهر رشت از سمت منظریه به فرهنگ، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و پیگیری‌های صورت‌گرفته مشخص شد، خودرو موردنظر حین تردد در نشانی اعلامی و به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه با یک عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی پلیس استان گیلان تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان، عابر ۶۵ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

طالبی این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی در رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مظلوم
خدا رحمتش کنه
در حاشیه