نماینده مردم رشت در گفتگو با ۸دی:

حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ما است/ نباید بگذاریم “پوپلین” به سرنوشت “پوشش” دچار شود

“محمدرضا احمدی” نماینده رشت با اشاره به اینکه حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ماست، افزود: اجازه نمی دهیم که هر کسی که ادعای سرمایه گذاری و مدیریت دارد، ورود کند و خدایی ناکرده اتفاق بدی برای استان گیلان و شهرستان رشت رقم بخورد.

حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ما است/ نباید بگذاریم “پوپلین” به سرنوشت “پوشش” دچار شود

“محمدرضا احمدی” نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با مشکلات کارخانه های گیلان از جمله عدم ثبات مدیریتی و روی کارآمدن مدیران غیربومی، اظهار کرد: مدیریت استان از جمله شخص استاندار و فرماندار در این مواقع باید به جد وارد شوند.

وی با بیان اینکه تغییر تحولات در استان را باید استاندار، فرماندار و مسئولین استان در جریان باشند، گفت: کارگرانی که در این شرکت مشغول هستند نیز از سوء تدبیر آسیب می بینند و بعد این ماجرا با بنده تماس گرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در رابطه با وضعیت واگذاری کارخانه با دادستان نیز دیدار داشتم، گفت: باید دقت کنیم که چه کسی این شرکت را می خواهد بخرد و نباید بگذاریم “پوپلین” به سرنوشت “پوشش” دچار شود.

احمدی با اشاره به اینکه حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ماست، افزود: اجازه نمی دهیم که هر کسی که ادعای سرمایه گذاری و مدیریت دارد، ورود کند و خدایی ناکرده اتفاق بدی برای استان گیلان و شهرستان رشت رقم بخورد.

نماینده مردم رشت در مجلس در خصوص واگذاری کارخانه به فرد دارای اهلیت، گفت: باید بدنبال سرمایه گذار باشیم، سرمایه گذاری که امتحان پس داده باشد و مسئولین استان همه باید برای حفظ ظرفیت استان در ایجاد اشتغال و… پای کار باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه