نماینده مردم تالش در مجلس:

مسئولیت‌ها ماندگار نیستند/رعایت اصل امانت‌داری در بین مسئولین

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار، گفت: آن چیزی که مهم و ارزشمند است اثر نیک از خود بر جای گذاشته تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.

مسئولیت‌ها ماندگار نیستند/رعایت اصل امانت‌داری در بین مسئولین

به گزارش ۸دی،«حسن محمدیاری» امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تالش در محل سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه در قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع) به خدمات رسانی به مردم تاکید شده است، اظهارداشت: مسئولان در شرایط کنونی که تحریم‌های دشمنان را شاهد هستیم، در کنار مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه ضرورت و اهمیت خدمت رسانی به مردم بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خدمت‌رسانی زمانی ارزشمند می‌شود و می‌تواند منشاء اثر باشد که بین دولتمردان و مردم تعامل باشد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اینکه مردم از مسئولین یک قدم جلوتر هستند و این برکسی پوشیده نیست، گفت: هرجایی که نظام نیاز داشت مردم پای کار بودند و ایثار و فداکاری کردند.

محمدیاری با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیستند، افزود: آن چیزی که مهم و ارزشمند است اثر نیک از خود بر جای گذاشته تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خط قرمز ما هستند و حل مشکلات و خدمت به مردم همیشه دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: الان زمانی است که ما باید در میدان به‌صورت انقلابی عمل کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس بر رعایت اصل امانت‌داری در بین مسئولین تاکید کرد و گفت: اولین چیزی که مدنظر داشته باشیم اولویت بندی از مشکلات است و باید برای مجموعه‌ای که مدیریت می‌کنیم برنامه داشته باشیم.

محمدیاری خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع و پیشبرد امور از تفکرات، ایده‌ها، پیشنهادت و انتقادات همه اقشار جامعه بهره ببریم.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه