رئیس شورای شهر رشت در جلسه معارفه شهردار:

شهردار رشت ظرف حداکثر ۱۵روز انتصابات خود را به پایان برساند

احمد رمضانپور گفت: از شهردار رشت می خواهم یک محیط دوستانه با افرادصاحب نظر در بخش های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و…ایجاد کند و ظرف حداکثر ۱۵روز تمام‌انتصابات خود را انجام و پرقدرت کار خود را ادامه دهد.

شهردار رشت ظرف حداکثر ۱۵روز انتصابات خود را به پایان برساند

به گزارش خبرنگار ۸دی، احمد رمضانپور نرگسی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم آیین و معارفه هفتاد و دومین شهردار رشت در سالن ناجا، با بیان اینکه از سال ۱۲۸۶ که بلدیه رشت ایجاد شد، حاج میرزا خلیل رفیع، اولین و طولانی ترین شهردار رشت بوده است اظهار کرد: از زمانی که رشت تبدیل به شهر شد ۵۵نفر بعنوان شهردار و ۱۵ وکیل برای شهر رشت انتخاب شده است.

وی ادامه داد: نگاه شورای پنجم شهر رشت از بدو خدمت خود این بود که در طول ۴سال خدمت خود با یک شهردار، مدیریت شهری را بر عهده داشته باشد و در طول این مدت بدلیل حواشی موفق به عملی ساختن این پدافند نشدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پروژه های در دست شورای شهر رشت گفت: در حوزه های مختلف کارهای زیرساختی نظیر ۴_۵سد، پروژه پسماند با منابع دولتی و ملی، پروژه های سرمایه گذاری و نیز از ۲۶۴پروژه ای که در ردیف کار داشتیم روی ۴تا ۵پروژه که بیش از سایر پروژه برای مردم مهم تر بود تمرکز کردیم، این کارها را امروز مردم نمی بینند و نتیجه این خدمات را مردم یکی دوسال دیگر مشاهده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ظرف ۲۲روز حکم شهردار پیشنهادی را به امضای وزیر کشور رساندیم، خطاب به محمدرضا احمدی شهردار رشت گفت: از شهردار رشت می خواهم یک محیط دوستانه با افرادصاحب نظر در بخش های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و…ایجاد کند و ظرف حداکثر ۱۵روز تمام‌انتصابات خود را انجام و پرقدرت کار خود را ادامه دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه