امحاء بیش از یک تن موادمخدر در رشت

فرمانده انتظامی استان از امحاء یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم موادمخدر غیر دارویی در رشت خبر داد.

امحاء بیش از یک تن موادمخدر در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” در مراسم امحاء یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم موادمخدر غیر دارویی در استان که با حضور مسئولان لشگری و کشوری در رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، سوء مصرف موادمخدر بوده که متاسفانه اکنون علاوه بر بزرگسالان در بین برخی از نوجوانان و جوانان نیز مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر پلیس گیلان در ۶ ماهه ابتدایی سال‌جاری نسب به مدت مشابه سال گذشته، ۶۴ درصد افزایش داشته است افزود: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و برای تامین امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان بر اهمیت توجه خانواده‌ها به رفتار فرزندان برای پیشگیری از گرفتار شدن در دام معضلات اجتماعی به خصوص موادمخدر تاکید و تصریح کرد: نظارت خانواده‌ها بر انتخاب دوست، رفت و آمد فرزندان، توجه به تغییرات در شخصیت اجتماعی فرزندان، توجه به نیازهای مادی و به خصوص نیازهای معنوی آنها، یکی از موثرترین راه‌های پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد و معضل موادمخدر است.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: تا کنون در راستای برخورد با عاملان توزیع موادمخدر در سطح استان، طرح‌های مختلف پلیسی و همچنین اقدامات گسترده‌ای از سوی یگان‌های مختلف انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر به اجرا گذاشته شده است که لازم است در راستای پیشگیری از این معضل، مراکز آموزشی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک و توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه