مسئول کانون جوانان پیرو ولایت ماسال:

مراسم عزاداری ایام آخرماه صفر در ماسال برگزار می‌شود

مسئول کانون جوانان پیرو ولایت ماسال گفت: مراسم عزاداری ایام آخرماه صفر به همت کانون فرهنگی جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال در سالن ورزشی فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری ایام آخرماه صفر در ماسال برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی،«حسین سوات‌پور» با بیان اینکه مراسم عزاداری ایام آخرماه صفر به مناسبت شهادت پیامبر اعظم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در ماسال برگزار می‌شود، اظهارداشت: این مراسم به همت این کانون، هیئت روضه الحسین(ع)، شهرداری و آموزش و پرورش ماسال در سالن ورزشی فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی مکان و  زمان برگزاری مرسمات را از روز چهارشنبه به مدت سه شب از ساعت ۲۰:۳۰ عنوان کرد و گفت: حجت‌الاسلام ایزدپناه به عنوان سخنران و حامد تقی زاده و سید محمدحسین سیداخلاقی به عنوان مداحان و ذاکران این مراسم معنوی هستند.

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال با اشاره به اینکه دهه آخر ماه صفر، دهه اندوه و غم براى پیروان مکتب اهل بیت(ع) است تصریح کرد: این ایام مرورى مجدد بر تاریخ زندگانى آن بزرگواران و شهامت‌ها و فداکارى‌هاى آنان است.

وی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد از عموم مردم ولایتمدار و مومن برای حضور در این مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دعوت به عمل می‌آورد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه